Logo a korporátní identita
Nastavíme vizuální základ pro budování úspěšné značky. Vytvoříme vám profesionální a konzistentní firemní „tvář“, se kterou si vás zákaznicí a trh pevně spojí. Díky naší práci získáte 4 důležité věci.
Pomůžeme se vším, co patří pod korporátní identitu, protože jen samotný redesign loga k úspěchu nestačí. Podívejte se, jakým stylem jsme zvyklí pracovat, a jestli máte nějaký dotaz, tak s největší pravděpodobností vám na něj odpovíme v našem FAQ.
Chci kvalitní vizuální stylCo díky tomu získáte?
Sjednocení vizuální komunikace, jako jsme to např. udělali u společnosti Mahoon. Získáte jednoduchou designovou kompaktnost od A po Z.
Praktický logomanuál včetně kompletních podkladů a detailních záležitostí, jako jsou např. firemní barvy a písma. Dokument, který ve všem udělá pořádek. Díky němu bude marketingová, webová a tisková komunikace odrážet stejnou „tvář.“
Vlastní vizuální tón, protože se tím odlišíte od své konkurence. Přetavíme vaše firemní vize a hodnoty do jedinečného vizuálního spojení. Např. futuričnost jsme u tohoto klienta podtrhli svébytným řešením.
Profesionální základ, protože pokud budou vaše logo a identita sjednocené a originální, udělá to příznivý dojem na vaše zákazníky. Otevřete si dveře k novým příležitostem.
Co je korporátní identita
- Korporátní identita neboli jednotný vizuální styl tvoří základní identifikační prvek firmy, který má na starosti její zapamatovatelnost, odráží nabídku služeb, firemní hodnoty, přístup (moderní či konzervativní) a vypovídá o její profesionalitě.
- Mezi celkovou korporátní identitu řadíme jak logo, tak i firemní barvy, oficiální písmo, tiskoviny (letáky, vizitky, hlavičkový papír a další aplikace), a v neposlední řadě také webové stránky.
- Kvalitní vizuální styl je důležitou investicí pro celkovou prezentaci firmy. Investice do vizuálního stylu se vám v případě marketingu několikanásobně vrátí. Naopak podcenění vizuální identity může skončit fiaskem, jak jsme napsali v tomto článku na našem blogu.
Vizuální identita pro firmu Pragolab
Jak pracujeme?
1. Úvodní schůzka
Při tvorbě nového vizuálního stylu je velmi důležitá komunikace s klientem. Při tvorbě nového loga či celé korporátní identity klademe důraz na úvodní schůzku (osobně či přes Skype), na které si vyjasníme, jak by mělo nové logo vypadat, jaké hodnoty by mělo odrážet, kdo je cílový zákazník apod. Pokud nemáte o novém logu představu, nevadí. Provedeme kompletní analýzu firmy a postaráme se o ideální řešení na míru.
Je důležité, aby logo odráželo hodnoty a vize firmy
2. Tvorba návrhů
Po úvodní schůzce zhotovíme několik návrhů loga ve formě skici. Zobrazíme různé varianty vaší budoucí značky. Následuje další konzultace, kde vám předložíme návrhy společně s popisem řešení a odbornou konzultací z oblasti designu. Dohodneme se na barevnosti, stylu a doladíme detaily. Poradíme vám s nejlepším řešením, ale finální volba zůstane na vás.
Postup redesignu loga pro Mahoon
3. Příprava loga ve vektorech
V další části následuje už samotná tvorba loga ve vektorech. Pro logotvorbu používáme program Adobe Illustrator. Zhotovíme logo v křivkách v různých barevných variantách včetně černobílé verze. Poté, co finální verzi loga odsouhlasíte, zpracujeme logomanuál, aplikace loga na tiskoviny, nové webové stránky apod.
Ukázka aplikace loga Pragolab
FAQ
Pomůžete mi také s případným potiskem?
V jakém momentě doporučujete přemýšlet o změně korporátní identity?
Postaráte se také o kompletní redesign webu?
Chtěl bych k logu vytvořit firemního maskota. Bylo by to možné?
Mám zájem o vytvoření limitované edice loga k výročí mé firmy. Děláte i tyto úpravy?
Potřeboval bych pomoci také s online marketingem. Nabízíte tyto služby?
Související služby
Blogujeme!
UX design umí být věda? 10+1 pravidel pro uživatelsky přívětivý web
Mít krásný webdesign nestačí. Aby web opravdu vydělával, je zapotřebí dodržovat principy UX neboli uživatelské přívětivosti. Přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co by měl...
čístPandemická expanze e-shopů v Česku pokračuje
Česko je v rámci Evropy považováno za e-shopovou velmoc. Jak se dařilo internetovým obchodům ve 3. čtvrtletí roku 2021? To se dozvíte v našem článku, tak vzhůru na něj!...
číst