Analýza návštěvnosti
Když vám někdo zavolá s tím, že shání půjčovnu vzducholodí, zřejmě ho upozorníte, že se jedná o omyl, protože vy vzducholodě jen prodáváte, a zavěsíte. Když vám na web přijde návštěvník omylem, navýší sice jednorázovou návštěvnost, ale rozhodně si nic nekoupí. Umět pracovat s čísly, které lze vyčíst z webových statistik návštěvnosti, je věda. Pokud je ale umíte odborně posoudit, pak vám mohou přinést cenné údaje.
Analýza návštěvnosti vám tak prozradí nejen, kolik lidí se na vaše stránky vypravilo, ale odkud přišli, co na webu dělali a kam z něj odešli. Mnohdy také dokáže rozluštit, proč se právě takhle chovali. Z předchozího příkladu je tedy zřejmé, že nejde pouze o kvantitu, ale hlavně o kvalitu návštěv – je třeba přilákat ty návštěvníky, kteří hledají přesně to, co nabízíte.
Co obnáší analýza návštěvnosti?
Existuje mnoho nástrojů, kterými můžete návštěvnost usměrňovat ku obrazu svému, těmi nejdůležitějšími jsou asi prostředky SEO a analýza klíčových slov. Podstatné je také smysluplně využívat linkbuildingu a umístit odkazy na váš web na taková místa, která vám přivedou kvalitní, zainteresované návštěvníky.
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst