Založení Facebook profilu 
Kolik máte kamarádů? 10? A kolik jich máte na Facebooku? Kde jinde by mělo být vhodnější komunikovat výhody vaší firmy, než právě tady? Že na Facebooku je téměř každý je jen jedna rovina věci, důležitá je hlavně síťová povaha celého systému. Jakmile vypustíte do facebookového éteru jedinou zajímavou informaci, má potenciál obletět celý svět.
Aby takových výhod mohla užívat i vaše firma, je dobré pořídit jí profil na Facebooku. Ale pozor – nic se nesmí dělat polovičatě nebo amatérsky – nekvalitní facebookový profil mnohé zákazníky spíše odradí. Reprezentovat firmu na Facebooku je skvělý nápad, tak proč to dělat špatně?
Co vám přinese založení Facebook profilu?
- Cennou zpětnou vazbu přímo od zákazníků,
- prostor pro efektivní komunikaci s fanoušky,
- zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek,
- přesné cílení na konkrétní skupinu zákazníků,
- posílení povědomí o vaší značce.
Za velmi nízké náklady je možné prostřednictvím profilu na Facebooku oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Pokud zvolíte profesionální správu Facebook profilu, získáte vysoce flexibilní a interaktivní možnost komunikace, která bude vaše fanoušky bavit. Do obsahu stránky je možné zasahovat a měnit jej podle aktuální potřeby a získat tak pravidelné návštěvníky, kteří k vám budou chodit opakovaně.
Související služby
Blogujeme!

Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst
Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!...
číst