zpět

Analýza webu a SEO analýza Analýza webu

Webová stránka je něco jako obchod. Může jít o malý stánek, který prodává jen noviny, anebo o velké centrum, kde nakoupíte i věci, které nebudete nikdy potřebovat. Co ale mají obě místa společného, je schopnost prodat výrobek nebo službu. Zákazníkem se návštěvník vašeho webu stává až při nákupu, aby ale do této fáze vůbec dospěl, musíte si ho předcházet ještě předtím, než do vašeho „obchodu“ vkročí.

Tak jako ve městě do velké míry rozhoduje o úspěchu obchodu výloha, tak o výsledcích webů na internetu rozhoduje jejich viditelnost a přístupnost. Potenciálního zákazníka musíte nejprve nalákat dovnitř, pak ho tam dokázat udržet a nakonec přesvědčit k nákupu. To umí jen web, který mu vyjde vstříc a poskytne mu přehledně informace, které hledá.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co obnáší analýza webu?

Víte, že...

Dejme tomu, že jdete na výlet po modré značce na hrad Kost. Jenže modrá najednou zmizí. Zřejmě nemáte mapu nebo se vám v ní jenom nechce hledat, a tak prostě na hrad Kost dojdete jinudy. Na internetu je to stejné – pokud se návštěvník na vašem webu ztratí, není nic jednoduššího, než si daný výrobek koupit jinde. Přehledné značení a orientace je základ!

Co můžete získat analýzou webu u nás?

Nechat si provést analýzu webových stránek je téměř povinnost, protože jedině pak je možné začít účinně zvyšovat jeho návštěvnost nebo třeba konverzní poměr stránek. Protože webové stránky nás živí, víme docela přesně, jak nejlépe ověřit jednotlivé funkce a jak efektivně změřit jejich výkon. Víme také, že nejlepší webová analytika je ta, která je komplexní – proto nabízíme jak analýzu použitelnosti, přístupnosti a návštěvnosti, tak uživatelské testování, analýzu klíčových slov, analýzu viditelnosti webu nebo analýzu konkurence.

Takový web chci

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog