zpět

Analýza webu a SEO analýza Analýza webu

Webová stránka je něco jako obchod. Může jít o malý stánek, který prodává jen noviny, anebo o velké centrum, kde nakoupíte i věci, které nebudete nikdy potřebovat. Co ale mají obě místa společného, je schopnost prodat výrobek nebo službu. Zákazníkem se návštěvník vašeho webu stává až při nákupu, aby ale do této fáze vůbec dospěl, musíte si ho předcházet ještě předtím, než do vašeho „obchodu“ vkročí.

Tak jako ve městě do velké míry rozhoduje o úspěchu obchodu výloha, tak o výsledcích webů na internetu rozhoduje jejich viditelnost a přístupnost. Potenciálního zákazníka musíte nejprve nalákat dovnitř, pak ho tam dokázat udržet a nakonec přesvědčit k nákupu. To umí jen web, který mu vyjde vstříc a poskytne mu přehledně informace, které hledá.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co obnáší analýza webu?

Víte, že...

Dejme tomu, že jdete na výlet po modré značce na hrad Kost. Jenže modrá najednou zmizí. Zřejmě nemáte mapu nebo se vám v ní jenom nechce hledat, a tak prostě na hrad Kost dojdete jinudy. Na internetu je to stejné – pokud se návštěvník na vašem webu ztratí, není nic jednoduššího, než si daný výrobek koupit jinde. Přehledné značení a orientace je základ!

Co můžete získat analýzou webu u nás?

Nechat si provést analýzu webových stránek je téměř povinnost, protože jedině pak je možné začít účinně zvyšovat jeho návštěvnost nebo třeba konverzní poměr stránek. Protože webové stránky nás živí, víme docela přesně, jak nejlépe ověřit jednotlivé funkce a jak efektivně změřit jejich výkon. Víme také, že nejlepší webová analytika je ta, která je komplexní – proto nabízíme jak analýzu použitelnosti, přístupnosti a návštěvnosti, tak uživatelské testování, analýzu klíčových slov, analýzu viditelnosti webu nebo analýzu konkurence.

Takový web chci

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Zpracování osobních dat
Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog