Copywriting 
Když nevíte, jak si správně vybrat společenský oblek a prodavačka vám oznámí, že má oblek A, B a C, zřejmě půjdete jinam. Ale pokud vás prodavačka ladně provede sortimentem, nabídne vám oblek přesně pro vás, vysvětlí číslování velikostí a poradí triky, jak ho kombinovat s dalším oblečením, zaplatíte tučný obnos a ještě jí poděkujete. A přesně takhle je to i s texty na internetových stránkách.
Není totiž nic horšího než hledat výrobek a na všech webech najít ten stejný, nudný popis. Jakmile ale jeden portál vybočí a svým návštěvníkům nabídne originální a informačně hodnotný obsah, má vyhráno – v očích potenciálního zákazníka se stává odborníkem ve své branži, a je proto ideálním prodejcem. Když se k tomu přidá ještě přehledná struktura textu se záchytnými body alias klíčovými slovy, je tu velká šance, že návštěvníci webu přestanou stránky jenom „skenovat“ očima a reálně se do nich začtou.
Související služby
Blogujeme!

Ontologie a SEO v době AI Overview: Proč záleží na strukturovaných datech
AI mění způsob hledání – místo odkazů dává rovnou odpovědi. Aby nás pochopila a správně zobrazila, potřebuje strukturovaná data. Ontologie proto zůstává zásadní součástí moder...
číst
6 mýtů racionality v marketingu
Racionalita v marketingu? Zapomeňte na ni! Šestka nejčastějších omylů o lidském rozhodování odhaluje, proč logika často selhává a emoce vítězí. ...
čístCo je pro mě lepší - SEO, nebo copywriting?
Taková otázka je častá, ale odpověď na ni je vždycky stejná – copywriting je nedílnou součástí SEO a naopak. Proto je nejúčinnější tyhle dvě techniky kombinovat. Pokud návštěvníka webu nezaujmete do 6 vteřin, odejde a veškeré SEO je v tu chvíli zbytečné.
Jak je důležité míti copywritera
Mít přínosný obsah, který zaujme, je prací copywritera. Copywriting by se tedy dal přeložit jako psaní textů, které své čtenáře přitáhnou a postupně provedou vaším webem až k závěrečné objednávce. Aby se tak stalo, musí být texty nejen dobře a zajímavě napsané, ale musí také obsahovat klíčová slova, musí být dobře strukturované a návštěvníkovi nabídnout přehledné informace. Ty totiž ocení každý, i vyhledávače!
Co můžete získat s copywritingem od Airy?
- Zajímavé texty, které jsou optimalizované na vybraná klíčová slova.
- Lepší dohledatelnost na internetu,
- kvalitní popis vašich produktů a služeb,
- zlepšení konverze webu (přeměna návštěvníka na zákazníka),
- slogany a motta pro vaši společnost.
Úkolem copywritera je získat důvěru návštěvníků webu a přesvědčit je o tom, že právě tahle stránka je ta, kterou hledal. Cílem je prodat, a proto veškeré informace včetně popisu aktivit vaší firmy, její historie nebo třeba uspořádání kontaktů musí být podřízeny tomuto účelu. Důležité je také umět vystihnout, v čem se vaše nabídka liší od konkurenční a napsat texty tak, aby jejich forma a styl oslovily vaši cílovou skupinu. „Spisovatel v oblasti krásné literatury začíná základní myšlenkou a teprve poté objevuje své publikum. Copywriter naopak začíná publikem a pak vytváří základní myšlenku.“ (Julia McCoy, So You Think You Can Write?, 2. vyd. 2016, s. 14).
Související služby
Blogujeme!

Ontologie a SEO v době AI Overview: Proč záleží na strukturovaných datech
AI mění způsob hledání – místo odkazů dává rovnou odpovědi. Aby nás pochopila a správně zobrazila, potřebuje strukturovaná data. Ontologie proto zůstává zásadní součástí moder...
číst
6 mýtů racionality v marketingu
Racionalita v marketingu? Zapomeňte na ni! Šestka nejčastějších omylů o lidském rozhodování odhaluje, proč logika často selhává a emoce vítězí. ...
číst