zpět

Copywriting Copywriting

Když nevíte, jak si správně vybrat společenský oblek a prodavačka vám oznámí, že má oblek A, B a C, zřejmě půjdete jinam. Ale pokud vás prodavačka ladně provede sortimentem, nabídne vám oblek přesně pro vás, vysvětlí číslování velikostí a poradí triky, jak ho kombinovat s dalším oblečením, zaplatíte tučný obnos a ještě jí poděkujete. A přesně takhle je to i s texty na internetových stránkách.

Není totiž nic horšího než hledat výrobek a na všech webech najít ten stejný, nudný popis. Jakmile ale jeden portál vybočí a svým návštěvníkům nabídne originální a informačně hodnotný obsah, má vyhráno – v očích potenciálního zákazníka se stává odborníkem ve svém branži, a je proto ideálním prodejcem. Když se k tomu přidá ještě přehledná struktura textu se záchytnými body alias klíčovými slovy, je tu velká šance, že návštěvníci webu přestanou stránky jenom „skenovat“ očima a reálně se do nich začtou.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co je pro mě lepší - SEO, nebo copywriting?

Taková otázka je častá, ale odpověď na ni je vždycky stejná – copywriting je nedílnou součástí SEO a naopak. Proto je nejúčinnější tyhle dvě techniky kombinovat. Pokud návštěvníka webu nezaujmete do 6 vteřin, odejde a veškeré SEO je v tu chvíli zbytečné.

Jak je důležité míti copywritera

Mít přínosný obsah, který zaujme, je prací copywritera. Copywriting by se tedy dal přeložit jako psaní textů, které své čtenáře přitáhnou a postupně provedou vaším webem až k závěrečné objednávce. Aby se tak stalo, musí být texty nejen dobře a zajímavě napsané, ale musí také obsahovat klíčová slova, musí být dobře strukturované a návštěvníkovi nabídnout přehledné informace. Ty totiž ocení každý, i vyhledávače!

Co můžete získat s copywritingem od Airy?

  • Zajímavé texty, které jsou optimalizované na vybraná klíčová slova.
  • Lepší dohledatelnost na internetu,
  • kvalitní popis vašich produktů a služeb,
  • zlepšení konverze webu (přeměna návštěvníka na zákazníka),
  • slogany a motta pro vaši společnost.

Úkolem copywritera je získat důvěru návštěvníků webu a přesvědčit je o tom, že právě tahle stránka je ta, kterou hledal. Cílem je prodat, a proto veškeré informace včetně popisu aktivit vaší firmy, její historie nebo třeba uspořádání kontaktů musí být podřízeny tomuto účelu. Důležité je také umět vystihnout, v čem se vaše nabídka liší od konkurenční a napsat texty tak, aby jejich forma a styl oslovily vaši cílovou skupinu.

Potřebuji dobré texty

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog