zpět

Analýza přístupnosti webu Analýza přístupnosti webu

Jestli tajně toužíte po kolegyni z práce, ale ona se jeví zcela nepřístupná, pak vězte, že je to zcela normální maskovací chování. Ve skutečnosti se skvěle baví a moc dobře ví, že nepřístupnost je právě to, co vás láká. Jenže u webových stránek to takhle nechodí – jakmile vám nepůjde maximálně vstříc, už se na ni nikdy ani nepodíváte. Může prosit, posílat zamilované newslettery nebo do vás v práci kopat pod stolem, ale marně.

Přístupný web = spokojený zákazník

Proto je vážně důležité, aby váš web od začátku fungoval přehledně, srozumitelně a čitelně. Jeho obsah musí být snadno pochopitelný a odkazy návodné. Informace pokud možno užitečné a čtivé a nejrůznější formuláře maximálně jasné a „user friendly“. Zapomeňte na útočné stránky, které žijí vlastním životem – návštěvník je musí mít plně pod kontrolou, jedině tak bude spokojený, možná se vrátí a možná u vás i nakoupí.

Dále by vás mohlo zajímat:

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Chci analýzu přístupnosti webu

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog