Aplikace pro Facebook ![Aplikace pro Facebook](/gfx/marketing/aplikace-pro-fb.png)
Tvorba aplikací měla svůj největší "boom" zhruba před 10 lety. Dnes je daleko lepší formou práce s Facebookem vytvořit zajímavý firemní profil, propojit ho s Instagramem, dělat soutěžě a pomocí kampaní specificky cílet na vaši cílovou skupinu. S tím vším vám rádi pomůžeme. Podívejte se na naše reference.
Proč má smysl investovat do Facebooku?
- Facebook přispívá k „love brand“ strategii. Pokud lidé začnou vaši firmu „lajkovat“, máte šanci si je získat a ukázat jim tak vlastně kdo jste a co zajímavého děláte.
- Komunita fanoušků bývá aktivní a může vám přinést cennou zpětnou vazbu třeba o vašich nových produktech nebo o kvalitě nabízených služeb. Obecně je to velmi dobré místo na relevantní komunikaci se zákazníkem.
- Facebook může sloužit jako výborný zdroj konverzí například díky FB soutěžím.
Jaké aplikace na FB pro vás můžeme udělat?
Facebook je důležitou platformou moderního marketingu. Jeho velká síla spočívá v tom, že lidé na něj chodí rádi, chodí se tam bavit a tráví tam velké množství času každý den. Pokud se rozhodnete mít vlastní firemní facebookový profil, musíte se o něj starat a dát lidem to, co na Facebooku hledají – zábavu. Čím hezčí, zajímavější a interaktivnější váš profil bude, tím snáz na něj přivedete návštěvníka.
- Webové stránky na Facebooku
Chtěli byste mít na FB profilu informace z vašeho webu ve firemní grafice? Na váš FB profil vám dokážeme převést některé kusy vašeho webu. Můžete tam pak mít třeba záložku „O nás“ a mnoho dalšího obsahu.
Související služby
Blogujeme!
![Přívětivý obsah z hlediska SEO](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/privetivy_obsah.png?itok=EAqO1KYx)
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst![Rostoucí návštěvnost webu](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/shutterstock_374771635.jpg?itok=jFuHhryU)
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst