Audit linkbuildingu 
Pokud již pracujete na optimalizaci stránek a linkbuildingu, ale stále nevidíte výsledky, možná jste napoprvé nezvolili správnou strategii. Linkbuilding je na první pohled nenápadná činnost, jejíž kvalita je však často jediným rozdílem oproti úspěšnějším konkurentům.
Audit lingbuilding strategie vám prozradí, jaká je efektivita vašeho dosavadního snažení v cíleném získávání odkazů. Ne všechny odkazy, které na vás vedou, mohou být prospěšné. Nekvalitní odkazový profil naopak snižuje vaše pozice ve vyhledávačích a někdy může zapříčinit dokonce úplnou penalizaci webu.
V rámci auditu linkbuilding strategie detailně zanalyzujeme váš odkazový profil a vyhodnotíme efektivitu způsobu i zdrojů dosavadního získávání odkazů. Na základě auditu pak navrhneme řešení. Někdy totiž stačí odstranit malou chybu, a vaše návštěvnost začne stoupat.
Víte, že...
Google vás může na základě nekvalitního odkazového profilu penalizovat. Nekvalitní odkazy automaticky detekuje a penalizuje algoritmus Penguin. Penalizaci však můžete dostat i manuálně přímo od pracovníka Google.
Odhalení a řešení penalizace
Pokud vaše linkbuildingové aktivity nebyly v souladu s pravidly vyhledávačů a vy se ve výsledcích neustále propadáte, je to první signál na možnou penalizaci. V rámci auditu linkbuildingu ji snadno odhalíme a dokážeme navrhnout, co nejefektivnější nápravu.
Související služby
Blogujeme!

Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst
Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!...
číst