Vyhodnocení úspěšnosti kampaní 
Protože výsledky jsou pro nás tím, co vypovídá o kvalitě služeb, nabízíme i našim klientům přehledné a komplexně zpracované statistické vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V případě newsletterů tomu není jinak – s pomocí naší aplikace pro tvorbu newsletterů to navíc jde velmi snadno.
Co se dozvím z vyhodnocení úspěšnosti kampaně?
- Kolik lidí u mě nakoupilo na základě přečteného newsletteru
- Kolik lidí si newsletter doopravdy přečetlo
- Kolik lidí newsletter ani neotevřelo
- Kolik lidí z newsletteru přišlo na moje stránky
Takto získané údaje vám prozradí, na co se v příštím newsletteru zaměřit a co změnit. Hlavním přínosem je ale informace o tom, co se vašim zákazníkům líbí a co je naopak nezajímá. Tato cenná data pak můžeme společně využít v plánování celé marketingové strategie vaší firmy.
Související služby
Blogujeme!

ASO: Obdoba SEO ve světě mobilních aplikací
Trh s mobilními aplikacemi se v posledních letech rozrůstá mílovými kroky. Chcete-li být vidět a předčit své konkurenty, pak je potřeba danou mobilní aplikaci optimalizovat. K tomu slou...
číst
Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?
Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...
číst