Vyhodnocení úspěšnosti kampaní
Protože výsledky jsou pro nás tím, co vypovídá o kvalitě služeb, nabízíme i našim klientům přehledné a komplexně zpracované statistické vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V případě newsletterů tomu není jinak – s pomocí naší aplikace pro tvorbu newsletterů to navíc jde velmi snadno.
Co se dozvím z vyhodnocení úspěšnosti kampaně?
- Kolik lidí u mě nakoupilo na základě přečteného newsletteru
- Kolik lidí si newsletter doopravdy přečetlo
- Kolik lidí newsletter ani neotevřelo
- Kolik lidí z newsletteru přišlo na moje stránky
Takto získané údaje vám prozradí, na co se v příštím newsletteru zaměřit a co změnit. Hlavním přínosem je ale informace o tom, co se vašim zákazníkům líbí a co je naopak nezajímá. Tato cenná data pak můžeme společně využít v plánování celé marketingové strategie vaší firmy.
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst