Vyhodnocení úspěšnosti kampaní 
Protože výsledky jsou pro nás tím, co vypovídá o kvalitě služeb, nabízíme i našim klientům přehledné a komplexně zpracované statistické vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V případě newsletterů tomu není jinak – s pomocí naší aplikace pro tvorbu newsletterů to navíc jde velmi snadno.
Co se dozvím z vyhodnocení úspěšnosti kampaně?
- Kolik lidí u mě nakoupilo na základě přečteného newsletteru
- Kolik lidí si newsletter doopravdy přečetlo
- Kolik lidí newsletter ani neotevřelo
- Kolik lidí z newsletteru přišlo na moje stránky
Takto získané údaje vám prozradí, na co se v příštím newsletteru zaměřit a co změnit. Hlavním přínosem je ale informace o tom, co se vašim zákazníkům líbí a co je naopak nezajímá. Tato cenná data pak můžeme společně využít v plánování celé marketingové strategie vaší firmy.
Související služby
Blogujeme!

Za 11 měsíců z 0 na 6 tisíc fanoušků na FB ESO Plavby. Jak jsme toho dosáhli?
Jak efektivně zviditelnit firmu nebo projekt? Jednou z těch nejlepších možností je Facebook. Kdo tam není, jako by téměř neexistoval. Když navíc za necelý rok získáte skoro 6 tisíc fa...
číst
Má reklama apelovat na morálku a chování lidí ve společnosti?
Otázka „za všechny prachy“. A správná odpověď? ...
číst