zpět

Stanovení cílů marketingu Stanovení cílů

„Dvakrát měř, jednou řež,“ říká známé české pořekadlo a v marketingu je to jedna z nejdůležitějších pouček – měřit se tu musí všechno, a to nejen předem, ale pořád. Správné plánování marketingové kampaně vám totiž může výrazně ušetřit peníze i čas.

Aby bylo možné začít s marketingovou kampaní, je nezbytné, abyste dokonale znali svoje „hřiště“, tedy oblast vašeho podnikání. Detailní znalost konkurence a její nabídky vám můžeme zprostředkovat v naší analýze konkurence, důležitá je také analýza cílové skupiny a znalost potenciálního zákazníka. To vše hraje velikou roli při stanovení cílů marketingové kampaně.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co si ujasnit před marketingovou kampaní?

  • Jaké jsou silné a slabé stránky oproti konkurenci
  • Co je nejzajímavější vlastností vašich produktů pro zákazníka
  • Jaký produkt je z hlediska zisku klíčový
  • Koho chci marketingovou kampaní oslovit

Na takto připravenou půdu je možné zasít semínka úspěšné kampaně. Aby ale mohla vyrůst, je třeba je zalévat – časový a finanční rozpočet marketingové kampaně musí být detailní a obsahovat všechny možné náklady. Ty je možné odhadnout pouze v případě, že si stanovíme konkrétní, realistické a měřitelné cíle.

Cílem marketingové kampaně může být:

  • Zvýšení prodeje
  • Zvýšení povědomí o značce
  • Zvýšení zákaznické věrnosti
  • Brand building – propojení značky se správným obsahem
  • Positioning – posun ve vnímání produktů

Dále by vás mohlo zajímat:

Potřebuji marketingovou strategii

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog