Stanovení cílů marketingu 
„Dvakrát měř, jednou řež,“ říká známé české pořekadlo a v marketingu je to jedna z nejdůležitějších pouček – měřit se tu musí všechno, a to nejen předem, ale pořád. Správné plánování marketingové kampaně vám totiž může výrazně ušetřit peníze i čas.
Aby bylo možné začít s marketingovou kampaní, je nezbytné, abyste dokonale znali svoje „hřiště“, tedy oblast vašeho podnikání. Detailní znalost konkurence a její nabídky vám můžeme zprostředkovat v naší analýze konkurence, důležitá je také analýza cílové skupiny a znalost potenciálního zákazníka. To vše hraje velikou roli při stanovení cílů marketingové kampaně.
Co si ujasnit před marketingovou kampaní?
- Jaké jsou silné a slabé stránky oproti konkurenci
- Co je nejzajímavější vlastností vašich produktů pro zákazníka
- Jaký produkt je z hlediska zisku klíčový
- Koho chci marketingovou kampaní oslovit
Na takto připravenou půdu je možné zasít semínka úspěšné kampaně. Aby ale mohla vyrůst, je třeba je zalévat – časový a finanční rozpočet marketingové kampaně musí být detailní a obsahovat všechny možné náklady. Ty je možné odhadnout pouze v případě, že si stanovíme konkrétní, realistické a měřitelné cíle.
Cílem marketingové kampaně může být:
- Zvýšení prodeje
- Zvýšení povědomí o značce
- Zvýšení zákaznické věrnosti
- Brand building – propojení značky se správným obsahem
- Positioning – posun ve vnímání produktů
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst
SEO audit webu
SEO audit je jedním ze základních kamenů úspěšného webu. Co přesně to SEO audit je, k čemu je dobrý a jaké faktory při jeho realizaci vzít v potaz? ...
číst