zpět

Email marketing Email marketing

Také máte rádi, když vám občas napíše nebo zavolá váš kamarád jenom proto, aby se zeptal, jak se máte, co děláte a popovídal si s vámi? Vaše firma to může dělat taky – pomocí email marketingu. Email marketing je totiž velmi efektivní nástroj komunikace jednak se svými stávajícími zákazníky, ale i s těmi, kteří nákup u vás teprve plánují anebo se o oblast vašeho působení zajímají.

Formou newsletterů je možné velmi přesně oslovit ty, které vaše služby zajímají. Jejich výhodou je také možnost přímé a efektivní zpětné vazby. Email marketing dokáže promluvit k velkému množství lidí, zvyšovat věrnost svých zákazníků a posilovat povědomí o značce.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní napište nám

Víte, že...

Email marketing vám může přinést zajímavá data. Měřit lze parametry open-rate (kolik lidí otevřelo email) nebo CTR (kolik lidí kliklo na reklamu v emailu). Pokud s čísly nejste spokojeni, účinnost newsletterů lze úspěšně zvyšovat chytrou změnou obsahu či designu.

Email marketing není spam

Při email marketingu je ale nutné být opatrný – všichni denně dostáváme několik obchodních emailů, které jsou pro nás pouze obtížným spamem. Hranice, kdy si adresát email přečte a kdy ho naopak nepřečtený smaže, je velmi tenká. Špatnou formou email marketingu můžeme navíc snadno napáchat víc škody než užitku – nejen, že nevhodný email může vaše zákazníky rozzuřit, velmi lehce můžete také porušit zákon a být sankcionován pokutou, které v Česku dosahují i 200 000 Kč. Email marketing je účinný nástroj, ale pouze v rukou profesionála.

Naši programátoři vyvinuli vlastní aplikaci na rozesílání newsletterů, které komunikaci se zákazníky velmi usnadní a poskytne vám nástroj na správu emailových kampaní.

Podívejte se na ukázky naší emailové aplikace.

Chci oslovit zákazníky

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog