Email marketing 
Také máte rádi, když vám občas napíše nebo zavolá váš kamarád jenom proto, aby se zeptal, jak se máte, co děláte a popovídal si s vámi? Vaše firma to může dělat taky – pomocí email marketingu. Email marketing je totiž velmi efektivní nástroj komunikace jednak se svými stávajícími zákazníky, ale i s těmi, kteří nákup u vás teprve plánují anebo se o oblast vašeho působení zajímají.
Formou newsletterů je možné velmi přesně oslovit ty, které vaše služby zajímají. Jejich výhodou je také možnost přímé a efektivní zpětné vazby. Email marketing dokáže promluvit k velkému množství lidí, zvyšovat věrnost svých zákazníků a posilovat povědomí o značce.
Související služby
Blogujeme!

5 bodů k optimalizaci pMAX kampaní pro e-shopy
Performance Max kampaně potřebují víc než jen spuštění. Seznamte se s pěti klíčovými body optimalizace, které z vašich pMAX kampaní udělají skutečné prodejní magnety pro váš e-s...
číst
Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
čístVíte, že...
Email marketing vám může přinést zajímavá data. Měřit lze parametry open-rate (kolik lidí otevřelo email) nebo CTR (kolik lidí kliklo na reklamu v emailu). Pokud s čísly nejste spokojeni, účinnost newsletterů lze úspěšně zvyšovat chytrou změnou obsahu či designu.
Email marketing není spam
Při email marketingu je ale nutné být opatrný – všichni denně dostáváme několik obchodních emailů, které jsou pro nás pouze obtížným spamem. Hranice, kdy si adresát email přečte a kdy ho naopak nepřečtený smaže, je velmi tenká. Špatnou formou email marketingu můžeme navíc snadno napáchat víc škody než užitku – nejen, že nevhodný email může vaše zákazníky rozzuřit, velmi lehce můžete také porušit zákon a být sankcionován pokutou, které v Česku dosahují i 200 000 Kč. Email marketing je účinný nástroj, ale pouze v rukou profesionála.
Naši programátoři vyvinuli vlastní aplikaci na rozesílání newsletterů, které komunikaci se zákazníky velmi usnadní a poskytne vám nástroj na správu emailových kampaní.
Podívejte se na ukázky naší emailové aplikace.
Související služby
Blogujeme!

5 bodů k optimalizaci pMAX kampaní pro e-shopy
Performance Max kampaně potřebují víc než jen spuštění. Seznamte se s pěti klíčovými body optimalizace, které z vašich pMAX kampaní udělají skutečné prodejní magnety pro váš e-s...
číst
Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
číst