Psaní textů pro web 
Obsah stránek je to nejdůležitější. Vašeho potenciálního zákazníka možná zaujme originální grafika nebo šíře sortimentu. Pokud se ale nedozví to, co potřebuje, pravděpodobně u vás nic nekoupí. I když lidé webové stránky pouze „skenují“ pohledem, není radno je podceňovat. Jakmile se totiž do webu začtou, chtějí dostat to, co hledají.
Napsat text na web, který vaši návštěvníci ocení a na jehož základě si v nejlepším případě vaši službu koupí, není jednoduché. Sami víte, že zkušený obchodník vás někdy dokáže „ukecat“ – a přesně takhle to může umět i web. Profesionální copywriteři vědí, jak se lidé při čtení internetových stránek chovají, a na základě toho vymysleli řadu principů, které je dobré dodržovat.
Některé zásady webcopywritingu
- Texty musí být informačně přínosné a formálně zajímavé.
- Musí obsahovat záchytné body, které při skenování čtenáře zaujmou.
- Texty musí být strukturované a srozumitelné.
- Nejcennější schopností copywritera je udržet pozornost.
- V textech musí být klíčová slova.
- I texty na web musí mít šmrnc a styl.
Protože lidé nejsou stroje, neplatí na všechny to samé a není možné donekonečna omílat osvědčené triky. Internetové chování se neustále vyvíjí a je na nás, abychom vám zajistili takové texty, které budou sedět zvolené cílové skupině.
Související služby
Blogujeme!

ASO: Obdoba SEO ve světě mobilních aplikací
Trh s mobilními aplikacemi se v posledních letech rozrůstá mílovými kroky. Chcete-li být vidět a předčit své konkurenty, pak je potřeba danou mobilní aplikaci optimalizovat. K tomu slou...
číst
Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?
Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...
číst