Psaní textů pro web
Obsah stránek je to nejdůležitější. Vašeho potenciálního zákazníka možná zaujme originální grafika nebo šíře sortimentu. Pokud se ale nedozví to, co potřebuje, pravděpodobně u vás nic nekoupí. I když lidé webové stránky pouze „skenují“ pohledem, není radno je podceňovat. Jakmile se totiž do webu začtou, chtějí dostat to, co hledají.
Napsat text na web, který vaši návštěvníci ocení a na jehož základě si v nejlepším případě vaši službu koupí, není jednoduché. Sami víte, že zkušený obchodník vás někdy dokáže „ukecat“ – a přesně takhle to může umět i web. Profesionální copywriteři vědí, jak se lidé při čtení internetových stránek chovají, a na základě toho vymysleli řadu principů, které je dobré dodržovat.
Některé zásady webcopywritingu
- Texty musí být informačně přínosné a formálně zajímavé.
- Musí obsahovat záchytné body, které při skenování čtenáře zaujmou.
- Texty musí být strukturované a srozumitelné.
- Nejcennější schopností copywritera je udržet pozornost.
- V textech musí být klíčová slova.
- I texty na web musí mít šmrnc a styl.
Protože lidé nejsou stroje, neplatí na všechny to samé a není možné donekonečna omílat osvědčené triky. Internetové chování se neustále vyvíjí a je na nás, abychom vám zajistili takové texty, které budou sedět zvolené cílové skupině.
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst