Psaní textů pro web 
Obsah stránek je to nejdůležitější. Vašeho potenciálního zákazníka možná zaujme originální grafika nebo šíře sortimentu. Pokud se ale nedozví to, co potřebuje, pravděpodobně u vás nic nekoupí. I když lidé webové stránky pouze „skenují“ pohledem, není radno je podceňovat. Jakmile se totiž do webu začtou, chtějí dostat to, co hledají.
Napsat text na web, který vaši návštěvníci ocení a na jehož základě si v nejlepším případě vaši službu koupí, není jednoduché. Sami víte, že zkušený obchodník vás někdy dokáže „ukecat“ – a přesně takhle to může umět i web. Profesionální copywriteři vědí, jak se lidé při čtení internetových stránek chovají, a na základě toho vymysleli řadu principů, které je dobré dodržovat.
Některé zásady webcopywritingu
- Texty musí být informačně přínosné a formálně zajímavé.
- Musí obsahovat záchytné body, které při skenování čtenáře zaujmou.
- Texty musí být strukturované a srozumitelné.
- Nejcennější schopností copywritera je udržet pozornost.
- V textech musí být klíčová slova.
- I texty na web musí mít šmrnc a styl.
Protože lidé nejsou stroje, neplatí na všechny to samé a není možné donekonečna omílat osvědčené triky. Internetové chování se neustále vyvíjí a je na nás, abychom vám zajistili takové texty, které budou sedět zvolené cílové skupině.
Související služby
Blogujeme!

Ontologie a SEO v době AI Overview: Proč záleží na strukturovaných datech
AI mění způsob hledání – místo odkazů dává rovnou odpovědi. Aby nás pochopila a správně zobrazila, potřebuje strukturovaná data. Ontologie proto zůstává zásadní součástí moder...
číst
6 mýtů racionality v marketingu
Racionalita v marketingu? Zapomeňte na ni! Šestka nejčastějších omylů o lidském rozhodování odhaluje, proč logika často selhává a emoce vítězí. ...
číst