zpět

Soutěže na Facebooku Soutěže na Facebooku

Jak efektivně využít Facebook? Uspořádejte FB soutěž! Mnoho firem to zvládá vlastními silami, ale nastudovat podrobně všechny možnosti reklamy a propagace na Facebooku je relativně náročné. Rádi pro vás připravíme soutěže na Facebooku, podporované reklamní kampaní nebo FB aplikací.

Co vám soutěž na Facebooku přinese?

  • Kvalitní fanoušky – zvolíme atraktivní cenu, ideálně související s vaším oborem. Tak získáme velké množství fanoušků, kteří navíc budou mít zájem o oblast, ve které podnikáte.
  • Emaily – během soutěže je možné si od účastníků vyžádat svolení se zasíláním obchodních nabídek. Získáte tak cenné kontakty na své potenciální zákazníky.
  • Větší povědomí o značce – Vaše firma bude více vidět, díky soutěži a s ní spojené reklamní kampani získáte nejen aktivní fanoušky, ale bude se šířit i obecné povědomí o vaší značce.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní napište nám

Proč nenakupovat fanoušky?

Na internetu vám budou nabízet nákup fanoušků, zdánlivě velmi výhodný. Kdo by nechtěl fanouška za jednu korunu? Jenže takto nakoupení fanoušci, pokud skutečně existují a nejde jen o falešné profily, nejeví žádný zájem o vaši firmu, nejsou aktivní, nelajkují vám žádné příspěvky. Díky tomu budou dlouhodobě snižovat EdgeRank vašeho profilu – metriku, podle které Facebook řadí jednotlivé příspěvky ve feedu uživatelů. To způsobí, že FB vyhodnotí vaše příspěvky jako vrcholně nezajímavé a nebude je téměř nikomu ukazovat. Z tohoto stavu je velmi těžké dostat se zpět.

CASE STUDY: Kolik to stojí a jaké výsledky mají soutěže na Facebooku?

Pro jednoho z našich klientů jsme uspořádali soutěž na Facebooku za cca 30 000 Kč. V této částce bylo:

  • Nákup ceny do soutěže a její zaslání výherci,
  • tvorba veškerých podkladů k soutěži (texty, soutěžní otázky, reklamní sdělení na FB, emaily výhercům atd.),
  • zprovoznění jednoduché soutěžní FB aplikace,
  • reklamní kampaň na Facebooku, podporující soutěž i firmu jako takovou,
  • peníze na „proklikání“ v reklamní kampani,
  • měsíční správa FB profilu v rozsahu 2 příspěvky týdně,
  • veškerá komunikace s klientem i se soutěžícími v průběhu soutěže,
  • sběr emailů pro další obchodní využití,
  • založení podstránky o soutěži na webu klienta.

Soutěž přinesla cca 1000 nových fanoušků, získali jsme cca 600 emailových kontaktů.

V tomto grafu vidíte, že před začátkem kampaně v polovině srpna neměla stránka skoro žádný traffic. Kampaň spojená se soutěží znamenala obrovské nárůsty nejen v počtu fanoušků, ale i v jejich aktivitě (lajkování, sdílení, komentování). Po skončení kampaně v září se sice všechny hodnoty opět snížily (neprobíhala totiž už ani naše pravidelná správa profilu), ale neklesly úplně – na profilu přibyli kvalitní, zainteresovaní fanoušci.

Aktivita fanoušků na Facebookovém profilu

Graf 1 - Aktivita fanoušků na Facebookovém profilu

Na novou stránku na webu klienta, která o soutěži informovala, jsme přiváděli návštěvnost z různých soutěžních portálů. Za cca měsíc získala více než 600 návštěv.

V online marketingu se vyznáme. Podívejte se:

Potřebuji propagaci na Facebooku

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog