zpět

Bannerová a PPC reklama Bannerová a PPC reklama

Proč zvolit naši bannerovou nebo PPC reklamu?

Získejte PPC audit zdarma

  • Zajistíme kompletní správu a monitoring celé reklamní kampaně – od tvorby designu až po změření účinnosti.
  • Postaráme se o co nejefektivnější nastavení kampaně – nebudete utrácet víc, než je nutné.
  • Budeme pravidelně kontrolovat funkčnost kampaně, její aktualizaci i zbývající kredit na vašem účtu.
  • Znění a podobu reklam aktualizujeme podle současného trendu a výhod vaší firmy.
  • Ušetříme vám čas, který byste strávili zkoumáním nových funkcí systému PPC, a postaráme se, abyste je využívali ihned.
  • Získáte skvělý nástroj, jak budovat povědomí o vaší značce.
  • Reklama buduje image.

Podívejte se na naše úspěšné PPC kampaně nebo ukázky bannerů.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní napište nám

Existují dva druhy herců. Ti první dostanou zaplaceno za čas na jevišti nebo už za to, že přijedou. Druzí musí nejprve zahrát a zaplaceno dostanou až podle toho, kolik se vybere na vstupném. Stejně je to s bannerovou a PPC reklamou – banner platíte už za zobrazení, kdežto PPC reklamu až za kliknutí na ni.

Že někdy je výhodné zaplatit fixní cenu a někdy se více vyplatí platit za klik, je zřejmé. Pokud jste velká firma, která si může dovolit zaplatit „velkou hvězdu“ (banner), zasáhnete pravděpodobně velkou masu lidí. Také si vás díky tomu lidé zapamatují a budou vaší společnosti více důvěřovat. Pokud jste ale firma menší, pak je pro vás výhodnější oslovit „lokálního umělce“ (PPC kampaň) a zaplatit za skutečně odvedenou práci – za každého návštěvníka, kterého k vám přivede. Takoví návštěvníci bývají velmi dobře zacílení a PPC kampaň je díky tomu značně efektivní.

Pro oba typy reklamy platí, že funguje velmi rychle. Při využití PPC kampaně můžete být do 15 minut na první straně ve vyhledávači, což se hodí zejména v hlavní sezóně. Její kombinace se SEO vám také umožní strukturovat návštěvnost dle zvolených klíčových slov. V neposlední řadě je výborně měřitelná. Bannerová reklama zase zvýší povědomí o vaší firmě a pokud je originálně a vhodně umístěná, osloví i specifickou cílovou skupinu.

Klasické typy bannerů v pixelech

  • full banner - 468 x 60
  • leaderboard – 745 x 100, 728 x 210, 728 x 90, 745 x 210
  • skyscraper - 120 x 600
  • wide skyscraper - 160 x 600
  • square - 250 x 250, 300 x 300

Rádi vytvoříme i nestandardní formáty reklamy.

Bannerovou reklamu zprostředkujeme napříč internetem od největších až po nejmenší portály. Spolupracujeme například s portály Centrum, Seznam, Ringier, diit.cz, bydlimekvalitne.cz, atd. Není pro nás problém vytvořit vám také reklamu na Facebooku nebo flashové animace.

Potřebuji reklamu

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog