Analýza použitelnosti webu 
Napsat nepoužitelný web je umění! Pokud chcete, aby vás vaši návštěvníci nenáviděli, pak zapracujte na množství položek v registračních a objednávkových formulářích. Největší špičky dokážou vygenerovat formulář přes celou stránku i s dvaceti údaji k vyplnění! Je to téměř jistý způsob, jak neprodat nic.
Jestli je ale váš záměr opačný, pak si místo šíleného programátora pořiďte analýzu použitelnosti webu. Ta vám mimo jiné prozradí, jaké je ideální rozložení jednotlivých podstránek, jestli je snadné se na nich zorientovat a jestli proces objednávání a registrace návštěvníky spíše naláká, nebo odradí.
Testy uživatelů jsou nejlepší
Zajímavé údaje může poskytnout také měření rychlosti načítání stránek nebo obyčejná analýza čitelnosti textu. Použitelnost webu se účinně testuje tzv. uživatelským testováním, kdy se reprezentativní vzorek uživatelů snaží například objednat si u vás konkrétní službu. Z jejich podnětů, které jsou mnohdy velmi jednoduché, ale přitom zásadní, se pak vyvodí další postup.
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

Co potřebujete vědět o mobile-first indexingu
Mít web optimalizovaný pro mobily je v dnešní době nezbytnou a důležitou součástí vaší online přítomnosti. Od března 2021 se bude mobil-first indexing (indexace se zaměřením na mobi...
číst
Co je u nás v Aiře nového?
Ani současná společenská situace nám nezabrání realizovat nové a zajímavé projekty, neboť je třeba neustálý rozvoj - jak náš vlastní, tak ten pro klienty. Podívejte se, na čem prá...
číst