Analýza použitelnosti webu 
Napsat nepoužitelný web je umění! Pokud chcete, aby vás vaši návštěvníci nenáviděli, pak zapracujte na množství položek v registračních a objednávkových formulářích. Největší špičky dokážou vygenerovat formulář přes celou stránku i s dvaceti údaji k vyplnění! Je to téměř jistý způsob, jak neprodat nic.
Jestli je ale váš záměr opačný, pak si místo šíleného programátora pořiďte analýzu použitelnosti webu. Ta vám mimo jiné prozradí, jaké je ideální rozložení jednotlivých podstránek, jestli je snadné se na nich zorientovat a jestli proces objednávání a registrace návštěvníky spíše naláká, nebo odradí.
Testy uživatelů jsou nejlepší
Zajímavé údaje může poskytnout také měření rychlosti načítání stránek nebo obyčejná analýza čitelnosti textu. Použitelnost webu se účinně testuje tzv. uživatelským testováním, kdy se reprezentativní vzorek uživatelů snaží například objednat si u vás konkrétní službu. Z jejich podnětů, které jsou mnohdy velmi jednoduché, ale přitom zásadní, se pak vyvodí další postup.
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst
Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!...
číst