Správa Facebook profilu 
Nefunkční nebo neudržovaný profil na Facebooku je horší než žádný. Pokud to s prezentací na sociálních sítích myslíte vážně, je nezbytné udělat z vaší firemní stránky místo, kam budou vaši zákazníci chodit rádi. Zajímavý a neustále aktualizovaný obsah je základ, bez něho nezískáte žádné fanoušky a také žádné úspěchy.
Facebook profil je mocná zbraň v marketingové válce, která může výrazně pomoci vašemu podnikání. Založení Facebook profilu samo o sobě ale nestačí, je nutné se o něj neustále starat. Když jednou za měsíc „připíchnete“ na zeď vašeho profilu obrázek, fanoušky vám to nepřidá. My víme, proč lidé na Facebook chodí a co po vás chtějí a umíme také odhadnout, kdy, kde, co a jak prezentovat.
Jak na správu Facebook profilu?
- Jak se vaše firma má profilovat? Jako kamarád, rádce nebo autorita?
- Jak často budete publikovat příspěvky?
- Kdo bude reagovat na komentáře fanoušků? Jak?
- Jaký cíl má váš FB profil? Vzbudit diskusi? Dovést na váš web?
Některé věci je třeba dělat dlouhodobě a intenzivně, aby měly úspěch a přinášely ovoce. Přesně taková je správa Facebook profilu – nefunguje tak rychle, jako třeba Facebook PPC kampaň, může ale stabilně přivádět nové návštěvníky a zvyšovat povědomí o vaší firmě.
Související služby
Blogujeme!

Kdy začít řešit marketing?
Bez marketingu se v současné době, kdy čelíme převisu nabídky nad poptávkou, žádná firma neobejde. Pokud chcete být se svým podnikáním úspěšní, rozhodně byste jej neměli opomíje...
číst
UX DESIGN UMÍ BÝT VĚDA: 10 + 1 PRAVIDEL PRO UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÝ WEB
Mít krásný webdesign nestačí. Aby web opravdu vydělával, je zapotřebí dodržovat principy UX neboli uživatelské přívětivosti. Přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co by měl...
číst