Správa Facebook profilu 
Nefunkční nebo neudržovaný profil na Facebooku je horší než žádný. Pokud to s prezentací na sociálních sítích myslíte vážně, je nezbytné udělat z vaší firemní stránky místo, kam budou vaši zákazníci chodit rádi. Zajímavý a neustále aktualizovaný obsah je základ, bez něho nezískáte žádné fanoušky a také žádné úspěchy.
Facebook profil je mocná zbraň v marketingové válce, která může výrazně pomoci vašemu podnikání. Založení Facebook profilu samo o sobě ale nestačí, je nutné se o něj neustále starat. Když jednou za měsíc „připíchnete“ na zeď vašeho profilu obrázek, fanoušky vám to nepřidá. My víme, proč lidé na Facebook chodí a co po vás chtějí a umíme také odhadnout, kdy, kde, co a jak prezentovat.
Jak na správu Facebook profilu?
- Jak se vaše firma má profilovat? Jako kamarád, rádce nebo autorita?
- Jak často budete publikovat příspěvky?
- Kdo bude reagovat na komentáře fanoušků? Jak?
- Jaký cíl má váš FB profil? Vzbudit diskusi? Dovést na váš web?
Některé věci je třeba dělat dlouhodobě a intenzivně, aby měly úspěch a přinášely ovoce. Přesně taková je správa Facebook profilu – nefunguje tak rychle, jako třeba Facebook PPC kampaň, může ale stabilně přivádět nové návštěvníky a zvyšovat povědomí o vaší firmě.
Související služby
Blogujeme!

5 bodů k optimalizaci pMAX kampaní pro e-shopy
Performance Max kampaně potřebují víc než jen spuštění. Seznamte se s pěti klíčovými body optimalizace, které z vašich pMAX kampaní udělají skutečné prodejní magnety pro váš e-s...
číst
Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
číst