zpět

Marketingový mix Marketingový mix

Se stanoveným rozpočtem a základními cíli marketingové kampaně se můžete pustit do přípravy marketingových akcí a aktivit. Je důležité uvědomit si, s jakými aktivitami nejefektivněji dosáhnete svých cílů. Definice směru marketingové strategie, rozpracované v konkrétních marketingových aktivitách, je součástí tzv. Marketingového mixu.

Marketingový mix je propojení čtyř elementů marketingu, tzv. čtyř „P“, jejichž vymezení je nezbytné pro fungování celé kampaně. Ujasnit si musíte otázky týkající se produktu (product), ceny (pricing), umístění (placement) a propagace (promotion). Vhodně zvolený marketingový mix je klíčem k úspěchu.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Jak funguje marketingový mix?

  • V čem je váš výrobek originální? Co vlastně prodáváte? (→ product)
  • Odkud jsou vaši zákazníci? Jak se k nim zboží dostane? (→ placement)
  • Jaká je vaše cenová politika? (→ pricing)
  • Kdo o vašem produktu ví? Znají lidé vaši firmu? (→ promotion)

Všechny složky marketingového mixu se musí vzájemně doplňovat a být v harmonii, marketingové aktivity nevyjímaje. Mějte na paměti, že propagace (promotion) není pouhá reklama, ale celá škála možností, jak o svém zboží informovat a přesvědčit široké spektrum lidí. Mnohé z těchto aktivit jako třeba email marketing nebo komunikace na sociálních sítích je navíc možné realizovat s minimálními náklady. Jejich chytrá kombinace, která je provozována systematicky a dlouhodobě, pak přináší zasloužené ovoce.

Dále by vás mohlo zajímat:

Potřebuji marketingovou strategii

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog