SEO audit, analýza webu
Audit vám osvětlí konkrétní stav, v jakém je váš web z obsahového a technického SEO pohledu
Chci SEO auditV jakých situacích se vám SEO audit bude hodit?
- Trápí vás nízká návštěvnost stránek
- Spustili jste nový web, s nikým jste nic nekonzultovali a neorientujete se v SEO
- Web a jeho aktivity běží nekoordinovaným „samospádem“ a nemáte nad tím kontrolu
- Potřebujete zjistit, v čem jste lepší/horší než vaši konkurenti
Mohlo by vás také zajímat
Co vám vše za SEO můžeme nabídnout:
Co vám SEO audit přinese?
Rychle a efektivně vám odhalí největší SEO problémy webu. Dozvíte se, co funguje a co ne.
Sdělí vám konkrétní kroky, jak odstranit chyby technického rázu.
Jak zvýšit návštěvnosti nebo rychlost vašeho webu.
Řád a strukturovanou prioritizaci pro jednotlivé SEO aktivity
Získáte lepší představu, jak nastavit do budoucna obsahový a technický rozvoj stránek, aby to bylo efektivní v rámci času a vynaložených nákladů.
Sledujeme poslední trendy a optimalizujeme desítky webů, které patří mezi nejúspěšnější ve svém oboru. Proto víme, že pouze dobře navržený a vyhledatelný web vydělává!
Jak pracujeme?
V auditu prověříme 7 klíčových oblastí:
1. Informační architektura webu – Je web pro uživatele a vyhledávače přehledný? Jak postavit správně strukturu?
2. Analýza návštěvnosti a dohledatelnosti – Odkud přicházejí a jak se chovají návštěvníci vašich stránek?
3. Kontrola procházení a indexace webu
4. Rychlost načítání webu a jeho použitelnost pro mobilní zařízení
5. On-page faktory – Máte správně vyplněný titulek a metaznačku „description“? Neopomíjíte alternativní popisy u obrázků?
6. Kvalita obsahu – Pokrýváte textem všechna potřebná témata? Jaké typy obsahu používáte?
7. Off-page faktory – Odkazy jsou stále jedním z nejdůležitějších hodnoticích faktorů. Jak a odkud je na vaše stránky odkazováno?
Ukázky výstupu ze SEO auditu
Ideální harmonogram SEO aktivit po auditu
Z auditu vám i nám vyplyne vše podstatné pro vás rozvoj ve online marketingu. Společně si určíme priority, na kterých začneme pracovat. Jde ve výsledku o tyto procesy:
- Opravíme zásadní technické nedostatky, která brání vyhledávačům v indexaci vašeho obsahu.
- Pokud jste neměli již dříve zpracovanou, tak proklepneme důležitá klíčová slova vašeho oboru.
- Začneme dle nich optimalizovat obsah, aby byl správně informativně nastavený, konverzní a vyhledatelný v rámci SEO
- Začneme pro vás získávat v rámci linbuildingu kvalitní zpětné odkazy, které budou pomáhat budovat autoritu domény a přivádět reálné lidi.
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst