SEO audit, analýza webu 
Audit vám osvětlí konkrétní stav, v jakém je váš web z obsahového a technického SEO pohledu
Chci SEO auditV jakých situacích se vám SEO audit bude hodit?
- Trápí vás nízká návštěvnost stránek
- Spustili jste nový web, s nikým jste nic nekonzultovali a neorientujete se v SEO
- Web a jeho aktivity běží nekoordinovaným „samospádem“ a nemáte nad tím kontrolu
- Potřebujete zjistit, v čem jste lepší/horší než vaši konkurenti
Mohlo by vás také zajímat
Co vám vše za SEO můžeme nabídnout:
Co vám SEO audit přinese?

Rychle a efektivně vám odhalí největší SEO problémy webu. Dozvíte se, co funguje a co ne.

Sdělí vám konkrétní kroky, jak odstranit chyby technického rázu.

Jak zvýšit návštěvnosti nebo rychlost vašeho webu.

Řád a strukturovanou prioritizaci pro jednotlivé SEO aktivity

Získáte lepší představu, jak nastavit do budoucna obsahový a technický rozvoj stránek, aby to bylo efektivní v rámci času a vynaložených nákladů.

Sledujeme poslední trendy a optimalizujeme desítky webů, které patří mezi nejúspěšnější ve svém oboru. Proto víme, že pouze dobře navržený a vyhledatelný web vydělává!
Jak pracujeme?
V auditu prověříme 7 klíčových oblastí:
1. Informační architektura webu – Je web pro uživatele a vyhledávače přehledný? Jak postavit správně strukturu?
2. Analýza návštěvnosti a dohledatelnosti – Odkud přicházejí a jak se chovají návštěvníci vašich stránek?
3. Kontrola procházení a indexace webu
4. Rychlost načítání webu a jeho použitelnost pro mobilní zařízení
5. On-page faktory – Máte správně vyplněný titulek a metaznačku „description“? Neopomíjíte alternativní popisy u obrázků?
6. Kvalita obsahu – Pokrýváte textem všechna potřebná témata? Jaké typy obsahu používáte?
7. Off-page faktory – Odkazy jsou stále jedním z nejdůležitějších hodnoticích faktorů. Jak a odkud je na vaše stránky odkazováno?
Ukázky výstupu ze SEO auditu


Ideální harmonogram SEO aktivit po auditu
Z auditu vám i nám vyplyne vše podstatné pro vás rozvoj ve online marketingu. Společně si určíme priority, na kterých začneme pracovat. Jde ve výsledku o tyto procesy:
- Opravíme zásadní technické nedostatky, která brání vyhledávačům v indexaci vašeho obsahu.
- Pokud jste neměli již dříve zpracovanou, tak proklepneme důležitá klíčová slova vašeho oboru.
- Začneme dle nich optimalizovat obsah, aby byl správně informativně nastavený, konverzní a vyhledatelný v rámci SEO
- Začneme pro vás získávat v rámci linbuildingu kvalitní zpětné odkazy, které budou pomáhat budovat autoritu domény a přivádět reálné lidi.
Související služby
Blogujeme!

Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst
Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!...
číst