SEO audit, analýza webu ![SEO audit](/gfx/marketing/seo-audit.png)
Audit vám osvětlí konkrétní stav, v jakém je váš web z obsahového a technického SEO pohledu
Chci SEO auditV jakých situacích se vám SEO audit bude hodit?
- Trápí vás nízká návštěvnost stránek
- Spustili jste nový web, s nikým jste nic nekonzultovali a neorientujete se v SEO
- Web a jeho aktivity běží nekoordinovaným „samospádem“ a nemáte nad tím kontrolu
- Potřebujete zjistit, v čem jste lepší/horší než vaši konkurenti
Mohlo by vás také zajímat
Co vám vše za SEO můžeme nabídnout:
Co vám SEO audit přinese?
![ikona](/img/seo/phone.png)
Rychle a efektivně vám odhalí největší SEO problémy webu. Dozvíte se, co funguje a co ne.
![ikona](/img/seo/setup.png)
Sdělí vám konkrétní kroky, jak odstranit chyby technického rázu.
![ikona](/img/seo/shop.png)
Jak zvýšit návštěvnosti nebo rychlost vašeho webu.
![ikona](/img/seo/comp.png)
Řád a strukturovanou prioritizaci pro jednotlivé SEO aktivity
![ikona](/img/seo/badge.png)
Získáte lepší představu, jak nastavit do budoucna obsahový a technický rozvoj stránek, aby to bylo efektivní v rámci času a vynaložených nákladů.
![ikona](/img/seo/thumb.png)
Sledujeme poslední trendy a optimalizujeme desítky webů, které patří mezi nejúspěšnější ve svém oboru. Proto víme, že pouze dobře navržený a vyhledatelný web vydělává!
Jak pracujeme?
V auditu prověříme 7 klíčových oblastí:
1. Informační architektura webu – Je web pro uživatele a vyhledávače přehledný? Jak postavit správně strukturu?
2. Analýza návštěvnosti a dohledatelnosti – Odkud přicházejí a jak se chovají návštěvníci vašich stránek?
3. Kontrola procházení a indexace webu
4. Rychlost načítání webu a jeho použitelnost pro mobilní zařízení
5. On-page faktory – Máte správně vyplněný titulek a metaznačku „description“? Neopomíjíte alternativní popisy u obrázků?
6. Kvalita obsahu – Pokrýváte textem všechna potřebná témata? Jaké typy obsahu používáte?
7. Off-page faktory – Odkazy jsou stále jedním z nejdůležitějších hodnoticích faktorů. Jak a odkud je na vaše stránky odkazováno?
Ukázky výstupu ze SEO auditu
![ukázka](/img/seo1.png)
![ukázka](/img/seo2.png)
Ideální harmonogram SEO aktivit po auditu
Z auditu vám i nám vyplyne vše podstatné pro vás rozvoj ve online marketingu. Společně si určíme priority, na kterých začneme pracovat. Jde ve výsledku o tyto procesy:
- Opravíme zásadní technické nedostatky, která brání vyhledávačům v indexaci vašeho obsahu.
- Pokud jste neměli již dříve zpracovanou, tak proklepneme důležitá klíčová slova vašeho oboru.
- Začneme dle nich optimalizovat obsah, aby byl správně informativně nastavený, konverzní a vyhledatelný v rámci SEO
- Začneme pro vás získávat v rámci linbuildingu kvalitní zpětné odkazy, které budou pomáhat budovat autoritu domény a přivádět reálné lidi.
Související služby
Blogujeme!
![Přívětivý obsah z hlediska SEO](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/privetivy_obsah.png?itok=EAqO1KYx)
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst![Rostoucí návštěvnost webu](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/shutterstock_374771635.jpg?itok=jFuHhryU)
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst