zpět

Tvorba bannerů Tvorba bannerů

Protože lidé se na internetu naučili velké množství bannerů přehlížet, je při jejich tvorbě důležité stále vymýšlet nové způsoby, jak příjemce sdělení oslovit. Naši grafici jsou autory mnoha úspěšných bannerů, které našim zákazníkům přinesly řadu návštěv. Aby byla bannerová kampaň úspěšná, musíme ale vždy začít od začátku.

Jak se platí bannerová reklama?

Bannerovou reklamu je možné platit buď za počet zobrazení banneru na stránce nebo za konkrétní umístění na stránce na určitou dobu. Dokonce je i možné koncipovat bannerovou reklamu jako PPC kampaň a platit jen za každé kliknutí.

Připravíme pro vás zcela originální bannery na míru, a to na základě podrobné analýzy klíčových slov a určení cílové skupiny. Důležité pro nás budou také cíle, které bannerovou kampaní chcete sledovat. Tvorbu banneru lze koncipovat jako představení nového produktu, ale také jako nástroj, jak efektivně zvýšit povědomí o značce (branding).

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Hlavní výhody bannerové reklamy

  • Funguje velmi rychle.
  • Je-li správně nastavená, vyplatí se.
  • Buduje image i bez prokliků.
  • Ve správných médiích může být přesně cílená.
  • Je-li originální, nikdo ji nepřehlédne.
  • Zasáhne velkou masu lidí.
  • Výsledky umíme podrobně změřit.

Nejčastěji je bannerová reklama využívána v případě, kdy chcete zvýšit povědomí o vaší značce. I přes možnou nízkou míru prokliků je taková kampaň velmi mocná – máte-li totiž originální banner, lidé si vás zapamatují, aniž by na banner klikli. Naši grafici mají zkušenosti jak s velkorozpočtovými, tak s menšími kampaněmi, vytvoří pro vás jedinečnou reklamu nebo flashovou animaci, jejíž umístění vám domluvíme například u portálů Centrum, Seznam, Ringier, diit.cz, bydlimekvalitne, atd.

Ukázka našich bannerů:

Potřebuji reklamní bannery

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog