Kompletní analýza webu ![Kompletní analýza](/gfx/marketing/analyza-webovych-stranek.png)
Máte webové stránky, ale zdá se vám, že by se nic nezměnilo, kdybyste je neměli? Pak je někde chyba a naším úkolem bude, zjistit kde. Analýza webových stránek je komplexní rozbor vašeho webu, na jehož základě budeme schopni určit, co by vašim stránkám prospělo, co změnit a do čeho investovat.
Co obnáší analýza webových stránek?
Základem je udělat analýzu konkurence, struktury stránek, definovat cílovou skupinu uživatelů vašich stránek a provést analýzu použitelnosti a přístupnosti. Důležité je také zajímat se o vizuální hledisko vašeho webu, protože poutavý design je v současné době silnou zbraní nejen v křemíkovém světě.
Prozkoumat se musí řada dalších parametrů – důvěryhodnost webu, jeho viditelnost, informační přínos nebo kvalita textů. To všechno vyhodnotíme a v analýze vám navrhneme ideální postup, jak zjištěné vady napravit. Až po důkladné analýze má smysl pokračovat třeba propracovaným SEO nebo marketingovou kampaní.
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!
![Přívětivý obsah z hlediska SEO](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/privetivy_obsah.png?itok=EAqO1KYx)
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst![Rostoucí návštěvnost webu](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/shutterstock_374771635.jpg?itok=jFuHhryU)
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst