zpět

Marketingová strategie Marketingová strategie

Když si zařizujete byt, zdaleka nejvýhodnější je zajet do jednoho obchodu, kde nakoupíte nábytek i dekorace najednou. Nejen, že ušetříte čas a peníze, ale jednotlivé věci se k sobě budou hodit a pasovat. Při zařizování firemní marketingové strategie vám můžeme pomoci my. Jsme totiž schopni zajistit vám všechny nástroje, které můžete při vašem fungujícím obchodování potřebovat – od A do Z.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co všechno může zahrnovat vaše marketingová strategie?

Jednotlivé aspekty vašeho projektu budeme pravidelně vyhodnocovat, abychom na základě výsledků mohli tvořit další mediaplán přesně pro vás. Prioritou je pro nás kvalita odvedené práce, úspora peněz klienta a profesionální a lidský přístup. Nový úkol je pro nás vždy výzvou.

Podívejte se na naše úspěšné reklamní kampaně!

Spočítejte si maximální cenu za kliknutí!

Pokud si určíte, že hodnota jednoho vašeho zákazníka je např. 1000 Kč (hodnota zákazníka je průměrná částka, kterou vám tento zákazník přinese) a že na vašem webu nakoupí přibližně každý dvoustý návštěvník, pak by maximální udržitelná cena za kliknutí měla být 1000/ 200 = 5 Kč.

Potřebuji marketingovou strategii

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog