Správa Facebook PPC kampaní 
Při prodeji pánské kosmetiky je velmi obtížné určit cílovou skupinu. Jistě – existují muži, kteří sami zajdou do drogérie a koupí si deodorant, mnohem častěji ale takovýto sortiment nakupují svým partnerům ženy. Když si objednáte Facebook PPC kampaň, můžete s naší pomocí oslovit extrémně dobře zacílenou skupinu lidí.
V našem případě by bylo zřejmě nejvhodnější zvolit všechny ženy, které nejsou svobodné a je jim více než 20 let. Všechno tohle vám Facebook umožní díky údajům, které na sebe prozradili sami uživatelé. Takto cílená reklama je mnohem účinnější a mnohdy i levnější, než jiné formy marketingu. I v tomto případě je ale dobré být obezřetný – na internetu panuje celková nelibost k reklamě, takže se vyplatí být co nejoriginálnější.
Jak vypadá Facebook PPC kampaň od nás?
- Nejprve zanalyzujeme nabídku a cílovou skupinu.
- Vytvoříme krátké reklamní texty na míru.
- Samotná Facebook PPC reklama je realizována prostřednictvím Facebook Ads a obsahuje obrázek produktu nebo logo firmy o velikosti 110x90 pixelů a popis produktu.
- Na základě statistik z Google Analytics je kampaň možné průběžně usměrňovat a měnit.
- Vymyslíme co nejefektivnější řešení přesně pro vás.
Facebook PPC kampaň je vhodná zejména pokud potřebujete rychle oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Velmi účinná je v případech, kdy společnost na trh uvádí nový produkt nebo časově omezenou nabídku. V takových případech se jedná o investice s vysokou návratností.
Podívejte se na naše úspěšné facebook kampaně!
Související služby
Blogujeme!

5 bodů k optimalizaci pMAX kampaní pro e-shopy
Performance Max kampaně potřebují víc než jen spuštění. Seznamte se s pěti klíčovými body optimalizace, které z vašich pMAX kampaní udělají skutečné prodejní magnety pro váš e-s...
číst
Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
číst