zpět

Správa Facebook PPC kampaní Správa Facebook PPC kampaní

Při prodeji pánské kosmetiky je velmi obtížné určit cílovou skupinu. Jistě – existují muži, kteří sami zajdou do drogérie a koupí si deodorant, mnohem častěji ale takovýto sortiment nakupují svým partnerům ženy. Když si objednáte Facebook PPC kampaň, můžete s naší pomocí oslovit extrémně dobře zacílenou skupinu lidí.

V našem případě by bylo zřejmě nejvhodnější zvolit všechny ženy, které nejsou svobodné a je jim více než 20 let. Všechno tohle vám Facebook umožní díky údajům, které na sebe prozradili sami uživatelé. Takto cílená reklama je mnohem účinnější a mnohdy i levnější, než jiné formy marketingu. I v tomto případě je ale dobré být obezřetný – na internetu panuje celková nelibost k reklamě, takže se vyplatí být co nejoriginálnější.

>

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Jak vypadá Facebook PPC kampaň od nás?

  • Nejprve zanalyzujeme nabídku a cílovou skupinu.
  • Vytvoříme krátké reklamní texty na míru.
  • Samotná Facebook PPC reklama je realizována prostřednictvím Facebook Ads a obsahuje obrázek produktu nebo logo firmy o velikosti 110x90 pixelů a popis produktu.
  • Na základě statistik z Google Analytics je kampaň možné průběžně usměrňovat a měnit.
  • Vymyslíme co nejefektivnější řešení přesně pro vás.

Facebook PPC kampaň je vhodná zejména pokud potřebujete rychle oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Velmi účinná je v případech, kdy společnost na trh uvádí nový produkt nebo časově omezenou nabídku. V takových případech se jedná o investice s vysokou návratností.

Podívejte se na naše úspěšné facebook kampaně!

Potřebuji propagaci na Facebooku

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog