Analýza klíčových slov
Soustřeďte se na správných 20 % klíčových slov, které vám přinesou 80 % efektivní návštěvnosti.
Chci znát slova, která mi pomohouPro efektivně vedený marketing a SEO potřebujete znát důležité oblasti a slova, na které máte cílit obsahem webových stránek i dalšími prvky marketingové komunikace.
Analýzou klíčových slov získáte potřebný vhled, data i kontext, jak úspěšně pracovat s webovým obsahem pro svůj byznysový záměr.
- Co to je analýza klíčových slov?
- Postup zpracování analýzy klíčových slov
- Ukázka klasifikační analýzy klíčových slov
- Na co se nejčastěji ptáte?
Co to je analýza klíčových slov?
Analýza klíčových slov je proces, během kterého jsou identifikovaná specifická slova a fráze, které potenciální zákazníci zadávají do vyhledávačů v momentě, kdy aktivně vyhledávají produkty, služby nebo informace.
Klíčová slova, jejich význam a důležitost pro SEO
Analýza klíčových slov a jejich použití v obsahu jsou jednou z technik SEO. S jejich správným využitím můžete dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích organického vyhledávání.
Co získám analýzou klíčových slov?
Uděláte pořádek v obsahu a přehled, co má jaká XY stránka na vašem webu obsahově komunikovat a jakou smysluplnou funkci v rámci celku splňovat.
Přivedete na své stránky relevantní publikum lidí, u kterých je velká pravděpodobnost, že nakoupí na vašem e-shopu/poptá službu.
Navrhnete ideální navigační a informační strukturu webu, abyste za UX a tvorbu webu lidem „neházeli klacky pod nohy“.
Už máte ze 75 % hotový nástřel publikačního plánu pro budoucí tvorbu blogového obsahu a firemní komunikace v rámci online marketingu.
Ušetříte čas PPC specialistům a dostáváte 2 věci v 1 balení – nalezená slova můžete rovnou implementovat v rámci optimalizace PPC kampaně.
Připravujete půdu pro linkbuilding – my v Aiře využíváme vlastní nástroje, které dokážou najít na daná klíčová slova optimální odkazové příležitosti na míru a připravit tak linkbuildingovou strategii.
Postup zpracování analýzy klíčových slov
Postup pro zpracování analýzy klíčových slov jsme vám více popsali v našem článku. Ve zkratce se ale jedná o těchto 5 nezbytných procesů:
1. Získáme od vás oblasti a záběr rozsahu vašeho byznysového působení, abychom mohli najít základní sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky.
2. Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní a rozvíjející.
3. Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost, hledanost nebo konverznost.
4. Dále provádíme segmentaci klíčových slov.
5. Finální datové „čištění“ a výsledkem je nejvhodnější sestava slov a klasifikovaných oblastí pro optimalizaci.
Ukázka klasifikační analýzy klíčových slov
Související služby
Na co se nejčastěji ptáte?
Odkud získám čísla o hledanosti klíčových slov?
Kde zjistím, na jaká klíčová slova se umisťuje můj web v organickém vyhledávání na Googlu?
Jak často se analýza klíčových slov má provádět?
Je důležitá hustota klíčových slov na stránce?
Co je tzv. kanibalizace klíčových slov?
Co jsou longtailová klíčová slova?
Změnil se v průběhu let přístup ke klíčovým slovům?
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst