zpět

Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Soustřeďte se na správných 20 % klíčových slov, které vám přinesou 80 % efektivní návštěvnosti.

Chci znát slova, která mi pomohou

Pro efektivně vedený marketing a SEO potřebujete znát důležité oblasti a slova, na které máte cílit obsahem webových stránek i dalšími prvky marketingové komunikace.

Analýzou klíčových slov získáte potřebný vhled, data i kontext, jak úspěšně pracovat s webovým obsahem pro svůj byznysový záměr.

Co to je analýza klíčových slov?

Analýza klíčových slov je proces, během kterého jsou identifikovaná specifická slova a fráze, které potenciální zákazníci zadávají do vyhledávačů v momentě, kdy aktivně vyhledávají produkty, služby nebo informace. 

Klíčová slova, jejich význam a důležitost pro SEO

Analýza klíčových slov a jejich použití v obsahu jsou jednou z technik SEO. S jejich správným využitím můžete dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích organického vyhledávání

Co získám analýzou klíčových slov?

ikona

Uděláte pořádek v obsahu a přehled, co má jaká XY stránka na vašem webu obsahově komunikovat a jakou smysluplnou funkci v rámci celku splňovat.

ikona

Přivedete na své stránky relevantní publikum lidí, u kterých je velká pravděpodobnost, že nakoupí na vašem e-shopu/poptá službu.

ikona

Navrhnete ideální navigační a informační strukturu webu, abyste za UX a tvorbu webu lidem „neházeli klacky pod nohy“.

ikona

Už máte ze 75 % hotový nástřel publikačního plánu pro budoucí tvorbu blogového obsahu a firemní komunikace v rámci online marketingu.

ikona

Ušetříte čas PPC specialistům a dostáváte 2 věci v 1 balení – nalezená slova můžete rovnou implementovat v rámci optimalizace PPC kampaně.

ikona

Připravujete půdu pro linkbuilding – my v Aiře využíváme vlastní nástroje, které dokážou najít na daná klíčová slova optimální odkazové příležitosti na míru a připravit tak linkbuildingovou strategii.

 

Ozvěte se nám

a domluvme spolu detaily pro Analýzu klíčových slov Chci znát slova, která mi pomohou

Postup zpracování analýzy klíčových slov

Postup pro zpracování analýzy klíčových slov jsme vám více popsali v našem článku. Ve zkratce se ale jedná o těchto 5 nezbytných procesů:

1. Získáme od vás oblasti a záběr rozsahu vašeho byznysového působení, abychom mohli najít základní sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky.

2. Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní a rozvíjející.

3. Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost, hledanost nebo konverznost.

4. Dále provádíme segmentaci klíčových slov.

5. Finální datové „čištění“ a výsledkem je nejvhodnější sestava slov a klasifikovaných oblastí pro optimalizaci.

 

Ukázka klasifikační analýzy klíčových slov

Na co se nejčastěji ptáte?

  Odkud získám čísla o hledanosti klíčových slov?

  Kde zjistím, na jaká klíčová slova se umisťuje můj web v organickém vyhledávání na Googlu?

  Jak často se analýza klíčových slov má provádět?

  Je důležitá hustota klíčových slov na stránce?

  Co je tzv. kanibalizace klíčových slov?

  Co jsou longtailová klíčová slova?

  Změnil se v průběhu let přístup ke klíčovým slovům?

Chci analýzu klíčových slov

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

Přívětivý obsah z hlediska SEO

Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...

číst
Rostoucí návštěvnost webu

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...

číst
chci jít na blog