Analýza klíčových slov 
Soustřeďte se na správných 20 % klíčových slov, které vám přinesou 80 % efektivní návštěvnosti.
Chci znát slova, která mi pomohouPro efektivně vedený marketing a SEO potřebujete znát důležité oblasti a slova, na které máte cílit obsahem webových stránek i dalšími prvky marketingové komunikace.
Analýzou klíčových slov získáte potřebný vhled, data i kontext, jak úspěšně pracovat s webovým obsahem pro váš byznysový záměr.
Poznejte všech 6 významných benefitů, které díky výstupu z analýzy získáváte.
Jsme zkušení, pracujeme v 5 bodech, vždy s optikou toho, co má být finálním výstupem a ten může vypadat např. takto.
Zajímají vás další detaily? Projděte si naši sekci FAQ a 8 detailních odpovědí na vaše dotazy.
Mohlo by vás také zajímat
Související služby
Výhody a co vám to dle našich zkušeností přinese?
Nalezená a vhodně vytipovaná slova pro vás budou mít větší cenu než zlato, protože díky nim si:

Uděláte pořádek v obsahu a přehled, co má jaká XY stránka na vašem webu obsahově komunikovat a jakou smysluplnou funkci v rámci celku splňovat.

Přivedete na své stránky relevantní publikum lidí, u který je velká pravděpodobnost, že nakoupí na vašem e-shopu/poptá službu.

Navrhnete ideální navigační a informační strukturu webu, abyste za UX a tvorbu webu lidem „neházeli klacky pod nohy“.

Už máte ze 75 % hotový nástřel publikačního plánu pro budoucí tvorbu blogového obsahu a firemní komunikace v rámci online marketingu.

Ušetříte čas PPC specialistům a dostáváte 2 věci v 1 balení – nalezená slova můžete rovnou implantovat v rámci optimalizace PPC kampaně.

Připravujete půdu pro linkbuilding – my v Aiře využíváme vlastní nástroje, které dokáží najít na daná klíčová slova optimální odkazové příležitosti na míru a připravit tak linkbuildingovou strategii.
Jak pracujeme
Metodika práce se odvíjí na 5 procesech. Mění se jen úroveň a rozsah analýzy v závislosti na výchozí klientskou situaci a zadání.
1. Získáme od vás oblasti a záběr rozsahu vašeho byznysového působení, abychom mohli najít základní sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky.
2. Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní a rozvíjející.
3. Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost, hledanost nebo konverznost.
4. Dále provádíme segmentaci klíčových slov.
5. Finální datové „čištění“ a výsledkem je nejvhodnější sestava slov a klasifikovaných oblastí pro optimalizaci.
Po dokončení analýzy klíčových slov se s vámi nejlépe osobně setkáme, abychom vám pomohli přetavit výsledná zjištění a doporučení do konkrétních úprav webových stránek a systematického rozvoje jejich obsahu.
Ukázky z profesionálních klientských výstupů
Analýzy klíčových slov se nejlépe dělají za pomocí klasického excelu. Jak takový výstup konkrétně vypadá, můžete vidět níže u analýzy na téma koronavirus (podrobně se na ní můžete podívat i online formou), kterou jsme si vypracovali pro tvorbu obsahu na našich magazínech.


FAQ
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy v oblasti klíčových slov. Podívejte se také na nejdůležitější odpovědi na dotazy u PPC kampaní a SEO, abyste získali lepší celkový vhled do problematiky obsahu a klíčových slov.
Co je analýza klíčových slov?
Co jsou to klíčová slova?
Odkud získám čísla o hledanosti klíčových slov?
Kde zjistím, na jaká klíčová slova se umisťuje můj web v organickém vyhledávání na Googlu?
Jak často se analýza klíčových slov má provádět? Jednu už máme např. zpracovanou z minula.
Už jsem si jednou nechával zpracovávat analýzu klíčových slov a dostal jsem jen slova a čísla a nic víc.
Je důležitá hustota klíčových slov na stránce?
Co je tzv. kanibalizace klíčových slov?
Co jsou longtailová klíčová slova?
Změnil se v průběhu let přístup ke klíčovým slovům?
Související služby
Blogujeme!

SEO v roce 2023: Na co se připravit a čemu se vyhnout?
Chcete, aby byl váš web neustále vidět? Věnujte velkou pozornost problematice SEO. S jakými SEO trendy se setkáte v roce 2023?...
číst
Kdy začít řešit marketing?
Bez marketingu se v současné době, kdy čelíme převisu nabídky nad poptávkou, žádná firma neobejde. Pokud chcete být se svým podnikáním úspěšní, rozhodně byste jej neměli opomíje...
číst