zpět

Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Soustřeďte se na správných 20 % klíčových slov, které vám přinesou 80 % efektivní návštěvnosti.

Chci znát slova, která mi pomohou

Pro efektivně vedený marketing a SEO potřebujete znát důležité oblasti a slova, na které máte cílit obsahem webových stránek i dalšími prvky marketingové komunikace.

  Analýzou klíčových slov získáte potřebný vhled, data i kontext, jak úspěšně pracovat s webovým obsahem pro váš byznysový záměr.

  Poznejte všech 6 významných benefitů, které díky výstupu z analýzy získáváte.

  Jsme zkušení, pracujeme v 5 bodech, vždy s optikou toho, co má být finálním výstupem a ten může vypadat např. takto.

  Zajímají vás další detaily? Projděte si naši sekci FAQ a 8 detailních odpovědí na vaše dotazy.

Mohlo by vás také zajímat

Související služby

Výhody a co vám to dle našich zkušeností přinese?

Nalezená a vhodně vytipovaná slova pro vás budou mít větší cenu než zlato, protože díky nim si:

ikona

Uděláte pořádek v obsahu a přehled, co má jaká XY stránka na vašem webu obsahově komunikovat a jakou smysluplnou funkci v rámci celku splňovat.

ikona

Přivedete na své stránky relevantní publikum lidí, u který je velká pravděpodobnost, že nakoupí na vašem e-shopu/poptá službu.

ikona

Navrhnete ideální navigační a informační strukturu webu, abyste za UX a tvorbu webu lidem „neházeli klacky pod nohy“.

ikona

Už máte ze 75 % hotový nástřel publikačního plánu pro budoucí tvorbu blogového obsahu a firemní komunikace v rámci online marketingu.

ikona

Ušetříte čas PPC specialistům a dostáváte 2 věci v 1 balení – nalezená slova můžete rovnou implantovat v rámci optimalizace PPC kampaně.

ikona

Připravujete půdu pro linkbuilding – my v Aiře využíváme vlastní nástroje, které dokáží najít na daná klíčová slova optimální odkazové příležitosti na míru a připravit tak linkbuildingovou strategii.

Ozvěte se nám

a domluvme spolu detaily pro Analýzu klíčových slov Chci znát slova, která mi pomohou

Jak pracujeme

Metodika práce se odvíjí na 5 procesech. Mění se jen úroveň a rozsah analýzy v závislosti na výchozí klientskou situaci a zadání.

1. Získáme od vás oblasti a záběr rozsahu vašeho byznysového působení, abychom mohli najít základní sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky.

2. Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní a rozvíjející.

3. Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost, hledanost nebo konverznost.

4. Dále provádíme segmentaci klíčových slov.

5. Finální datové „čištění“ a výsledkem je nejvhodnější sestava slov a klasifikovaných oblastí pro optimalizaci.

Po dokončení analýzy klíčových slov se s vámi nejlépe osobně setkáme, abychom vám pomohli přetavit výsledná zjištění a doporučení do konkrétních úprav webových stránek a systematického rozvoje jejich obsahu.

Ukázky z profesionálních klientských výstupů

Analýzy klíčových slov se nejlépe dělají za pomocí klasického excelu. Jak takový výstup konkrétně vypadá, můžete vidět níže u analýzy na téma koronavirus (podrobně se na ní můžete podívat i online formou), kterou jsme si vypracovali pro tvorbu obsahu na našich magazínech.

FAQ

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy v oblasti klíčových slov. Podívejte se také na nejdůležitější odpovědi na dotazy u PPC kampaní a SEO, abyste získali lepší celkový vhled do problematiky obsahu a klíčových slov.

  Co je analýza klíčových slov?

  Co jsou to klíčová slova?

  Odkud získám čísla o hledanosti klíčových slov?

  Kde zjistím, na jaká klíčová slova se umisťuje můj web v organickém vyhledávání na Googlu?

Jak často se analýza klíčových slov má provádět? Jednu už máme např. zpracovanou z minula.

Už jsem si jednou nechával zpracovávat analýzu klíčových slov a dostal jsem jen slova a čísla a nic víc.

Je důležitá hustota klíčových slov na stránce?

Co je tzv. kanibalizace klíčových slov?

Co jsou longtailová klíčová slova?

Změnil se v průběhu let přístup ke klíčovým slovům?

Chci analýzu klíčových slov

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.
Zpracování osobních dat

Vyplněním Vašich osobních údajů se Společnost Aira Group s.r.o. se sídlem Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2, IČ 25682598  stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem posouzení, zdali bude poskytnuta služba.

Vaše práva
Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností správce tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@aira.cz nebo na sídlo naší společnosti: Aira Group s.r.o , Vratislavova 57/1, 12800, Praha 2

Naše společnost jmenovala Pověřence na ochranu osobních údajů. V případě nejasností jej můžete kontaktovat emailem na info@aira.cz nebo telefonicky na čísle 283 850 031, případně nás kontaktujte na adrese naší společnosti.

Blogujeme!

SEO

Historie SEO: Kde má kořeny a jak se vyvíjelo?

Nahlédněme do historie SEO a připomeňme si některé důležité události z tohoto odvětví, jehož historie se začala psát v polovině 90. let minulého století....

číst
Ilustrativní obrázek k textu o způsobech vyhledávání

Jak lidé vyhledávají na internetu

Jaké typy vyhledávacích dotazů se používají při vyhledávání? Proč je důležité, abychom uměli odhadnout, s jakým záměrem uživatelé na internetu hledají?...

číst
chci jít na blog