Analýza klíčových slov 
Soustřeďte se na správných 20 % klíčových slov, které vám přinesou 80 % efektivní návštěvnosti.
Chci znát slova, která mi pomohouPro efektivně vedený marketing a SEO potřebujete znát důležité oblasti a slova, na které máte cílit obsahem webových stránek i dalšími prvky marketingové komunikace.
Analýzou klíčových slov získáte potřebný vhled, data i kontext, jak úspěšně pracovat s webovým obsahem pro váš byznysový záměr.
Poznejte všech 6 významných benefitů, které díky výstupu z analýzy získáváte.
Jsme zkušení, pracujeme v 5 bodech, vždy s optikou toho, co má být finálním výstupem a ten může vypadat např. takto.
Zajímají vás další detaily? Projděte si naši sekci FAQ a 8 detailních odpovědí na vaše dotazy.
Mohlo by vás také zajímat
Související služby
Výhody a co vám to dle našich zkušeností přinese?
Nalezená a vhodně vytipovaná slova pro vás budou mít větší cenu než zlato, protože díky nim si:

Uděláte pořádek v obsahu a přehled, co má jaká XY stránka na vašem webu obsahově komunikovat a jakou smysluplnou funkci v rámci celku splňovat.

Přivedete na své stránky relevantní publikum lidí, u který je velká pravděpodobnost, že nakoupí na vašem e-shopu/poptá službu.

Navrhnete ideální navigační a informační strukturu webu, abyste za UX a tvorbu webu lidem „neházeli klacky pod nohy“.

Už máte ze 75 % hotový nástřel publikačního plánu pro budoucí tvorbu blogového obsahu a firemní komunikace v rámci online marketingu.

Ušetříte čas PPC specialistům a dostáváte 2 věci v 1 balení – nalezená slova můžete rovnou implantovat v rámci optimalizace PPC kampaně.

Připravujete půdu pro linkbuilding – my v Aiře využíváme vlastní nástroje, které dokáží najít na daná klíčová slova optimální odkazové příležitosti na míru a připravit tak linkbuildingovou strategii.
Jak pracujeme
Metodika práce se odvíjí na 5 procesech. Mění se jen úroveň a rozsah analýzy v závislosti na výchozí klientskou situaci a zadání.
1. Získáme od vás oblasti a záběr rozsahu vašeho byznysového působení, abychom mohli najít základní sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky.
2. Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní a rozvíjející.
3. Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost, hledanost nebo konverznost.
4. Dále provádíme segmentaci klíčových slov.
5. Finální datové „čištění“ a výsledkem je nejvhodnější sestava slov a klasifikovaných oblastí pro optimalizaci.
Po dokončení analýzy klíčových slov se s vámi nejlépe osobně setkáme, abychom vám pomohli přetavit výsledná zjištění a doporučení do konkrétních úprav webových stránek a systematického rozvoje jejich obsahu.
Ukázky z profesionálních klientských výstupů
Analýzy klíčových slov se nejlépe dělají za pomocí klasického excelu. Jak takový výstup konkrétně vypadá, můžete vidět níže u analýzy na téma koronavirus (podrobně se na ní můžete podívat i online formou), kterou jsme si vypracovali pro tvorbu obsahu na našich magazínech.


FAQ
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy v oblasti klíčových slov. Podívejte se také na nejdůležitější odpovědi na dotazy u PPC kampaní a SEO, abyste získali lepší celkový vhled do problematiky obsahu a klíčových slov.
Co je analýza klíčových slov?
Co jsou to klíčová slova?
Odkud získám čísla o hledanosti klíčových slov?
Kde zjistím, na jaká klíčová slova se umisťuje můj web v organickém vyhledávání na Googlu?
Jak často se analýza klíčových slov má provádět? Jednu už máme např. zpracovanou z minula.
Už jsem si jednou nechával zpracovávat analýzu klíčových slov a dostal jsem jen slova a čísla a nic víc.
Je důležitá hustota klíčových slov na stránce?
Co je tzv. kanibalizace klíčových slov?
Co jsou longtailová klíčová slova?
Změnil se v průběhu let přístup ke klíčovým slovům?
Související služby
Blogujeme!

Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst
SEO audit webu
SEO audit je jedním ze základních kamenů úspěšného webu. Co přesně to SEO audit je, k čemu je dobrý a jaké faktory při jeho realizaci vzít v potaz? ...
číst