zpět

Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Aby bylo možné vaše stránky najít na internetu, je nutné se vžít do role zákazníka. Představte si třeba, že chcete přítelkyni poslat květiny do práce – zadáte proto zřejmě do vyhledávače slova typu „donáška květin Praha“. Obchodník, jehož stránky jsou účinně optimalizovány na tato klíčová slova, se objeví na předních pozicích výsledků.

Není to ale tak snadné – klíčových slov je málo a konkurence velká – květiny po Praze zkrátka vozí kdekdo. Výsledky, které vyhledávač najde na prvních pozicích pro takto vysoce konkurenční slovo, jsou zaplacené stovkami tisíc korun. Proto je potřeba SEO odborníků, kteří vám namíchají pokud možno co nejméně konkurenční a zároveň co možná nejvíce hledaný koktejl klíčových slov. Pokud totiž po Praze vozíte tulipány, je celkem zbytečné a dost drahé cílit i na zákazníka, který chce růže.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Jak probíhá analýza klíčových slov?

  • Získáme sestavu klíčových slov, na která byste chtěli optimalizovat stránky vy.
  • Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní.
  • Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost.
  • Slova, která vyhledává málo lidí, nebo naopak příliš konkurenční slova, ze sestavy odstraníme. Výsledkem je nejvhodnější sestava slov pro optimalizaci.

Ze zkušenosti a shromážděných dat dokážeme určit konkurenceschopnost po jednotlivá klíčová slova a sestavit ideální sadu, na kterou by měla optimalizace vašeho webu proběhnout. Analýza klíčových slov je nutným předpokladem optimalizace webových stránek pro vyhledávače.

Chci analýzu klíčových slov

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog