zpět

Příprava bannerové kampaně Plánování bannerové kampaně

Bannerová reklama je snad nejstarší formou internetové reklamy. Od svého vzniku prošla řadou změn a v současné době je považována spíše za účinný nástroj pro velké firmy. Pokud je ale s bannerovou reklamou pracováno profesionálně, lze ji využít pro každého – jediné, co k tomu potřebujete, je know how!

V našem zájmu je, aby vaše reklamní kampaň byla co nejúspěšnější. Proto vám nebudeme vnucovat bannerovou reklamu, pokud pro vás nebude maximálně přínosná. Při plánování bannerové kampaně totiž záleží na mnoha faktorech – od správného umístění, přes dobře zvolenou velikost banneru až po grafické zpracování.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Jak plánujeme bannerové kampaně?

  • Nejprve je nutné určit cílovou skupinu kampaně.
  • Pak společně rozhodneme, za jakých podmínek pro vás bude bannerová reklama výhodná.
  • Vymyslíme ideální formu, objem a umístění bannerové reklamy – mediaplán.
  • Stanovíme si kvalitativní i kvantitativní cíle kampaně.
  • Navrhneme grafickou podobu bannerů.
  • Bannerovou kampaň budeme průběžně vyhodnocovat a nakonec změříme výsledky.

Plánování bannerové reklamy (někdy také označované jako display reklama) je nutné neustále konfrontovat s aktuálním vývojem online marketingu. Na principy, které kdysi dávno fungovaly, se musíme naučit zapomenout a vždy vycházet z momentálního uživatelského chování na internetu.

Bannerové slepotě, která se objevila v důsledku vysokého množství bannerů, lze v dnešní době účinně předcházet originálním zpracováním či umístěním bannerů. Naším hlavním cílem je efektivita každé kampaně, ať už je cílem klienta zvýšit povědomí o značce nebo prodat konkrétní produkt.

Chci bannerovou kampaň

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog