Analýza konkurence
Pohněte se z místa správným směrem. Proklepneme si vaši konkurenci a zjistíme, co dělá hůř a co naopak lépe než vy. Díky tomu získáte dokonalý přehled o své stávající situaci, o svých jedinečných konkurenčních výhodách i marketingových technikách, jež budou pro váš růst ideální. Analýza, kterou zpracováváme detailně na základě pěti aspektů, vám v tom pomůže.
Chci analýzu konkurenceCo díky analýze konkurence získáte?
Zjistíte, kdo jsou hlavní konkurenti vaší firmy nebo značky.
Poznáte výhody/nevýhody – v čem jste lepší/horší než konkurence.
Dozvíte se, jakým způsobem konkurence funguje na trhu a co dělá pro to, aby byla úspěšná.
Získáte podklady pro stanovení správné marketingové strategie a efektivního linkbuildingu.
Pro koho je náš projekt určen?
- Projekt je určen pro malé a střední podniky.
- Segmenty: e-shopy, IT firmy, služby, průmysl, automotive, farmaceutické společnosti, zdravotnické potřeby.
Bydlící segment
Farmaceutický segment
Eshopy
B2B a výrobní firmy
on-line magazíny a výrobní média
IT společnosti
Školy
Cestovní ruch
Nenašli jste se?
Nevadí! Ozvěte se a proberme detaily vašeho podnikání
Napište námDále byste mohli potřebovat:
Jak při analýze postupujeme a jaké nástroje využíváme?
Vymezení (přímých, současných i možných budoucích) konkurentů
Kdo je má konkurence? Specifikace konkurence
Postavení mezi konkurenty
Analýza příležitostí
Další možnosti
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst