Analýza konkurence ![Analýza konkurence](/gfx/marketing/analyza-konkurence.png)
Pohněte se z místa správným směrem. Proklepneme si vaši konkurenci a zjistíme, co dělá hůř a co naopak lépe než vy. Díky tomu získáte dokonalý přehled o své stávající situaci, o svých jedinečných konkurenčních výhodách i marketingových technikách, jež budou pro váš růst ideální. Analýza, kterou zpracováváme detailně na základě pěti aspektů, vám v tom pomůže.
Chci analýzu konkurenceCo díky analýze konkurence získáte?
![ikona](/img/seo/ppl.png)
Zjistíte, kdo jsou hlavní konkurenti vaší firmy nebo značky.
![ikona](/img/seo/ikona-original2.png)
Poznáte výhody/nevýhody – v čem jste lepší/horší než konkurence.
![ikona](/img/seo/comp.png)
Dozvíte se, jakým způsobem konkurence funguje na trhu a co dělá pro to, aby byla úspěšná.
![ikona](/img/seo/shop.png)
Získáte podklady pro stanovení správné marketingové strategie a efektivního linkbuildingu.
Pro koho je náš projekt určen?
- Projekt je určen pro malé a střední podniky.
- Segmenty: e-shopy, IT firmy, služby, průmysl, automotive, farmaceutické společnosti, zdravotnické potřeby.
Dále byste mohli potřebovat:
Jak při analýze postupujeme a jaké nástroje využíváme?
Vymezení (přímých, současných i možných budoucích) konkurentů
Kdo je má konkurence? Specifikace konkurence
Postavení mezi konkurenty
Analýza příležitostí
Další možnosti
Související služby
Blogujeme!
![Přívětivý obsah z hlediska SEO](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/privetivy_obsah.png?itok=EAqO1KYx)
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
číst![Rostoucí návštěvnost webu](https://blog.aira.cz/sites/default/files/styles/rss_crop_268x150/public/shutterstock_374771635.jpg?itok=jFuHhryU)
Jak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst