Analýza konkurence 
Jeden starý čínský vojevůdce kdysi napsal, že poznáte-li svého nepřítele, poznáte i sami sebe. Mohl by začít hned přednášet o marketingu, protože přesně takhle to funguje i tady. Na internetu je navíc konkurence velmi dobře vidět a můžete prozkoumat prakticky všechny aspekty jejího podnikání.
Provést podrobnou analýzu konkurence zkrátka musíte. Proč? Protože vaši zákazníci dělají totéž pokaždé, když nakupují. V dnešní době, kdy lze zboží z různých e-shopů interaktivně porovnávat, je velmi důležité, abyste z případného srovnání vítězně vyšli vy.
Jak probíhá analýza konkurence?
- Zhodnotíme SEO webových stránek konkurence.
- Doporučíme vám, jaké prvky z konkurenčních webů implementovat na vaše.
- Upozorníme vás na chyby, které vaše konkurence dělá.
- Vyhodnotíme slabé i silné stránky konkurence a poradíme vám možný směr vašeho vývoje.
- Posoudíme marketingovou aktivitu vaší konkurence ve vyhledávačích.
Související služby
Blogujeme!

Generace Z: jaká je a jak na ni zapůsobit?
Generace X, mileniálové, generace Z. Přirozený vývoj nezastavíme, proto musíme vědět, čím zaujmout. Co očekávat od generace Z a jak s ní „pracovat“?...
číst
Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst