Analýza konkurence 
Jeden starý čínský vojevůdce kdysi napsal, že poznáte-li svého nepřítele, poznáte i sami sebe. Mohl by začít hned přednášet o marketingu, protože přesně takhle to funguje i tady. Na internetu je navíc konkurence velmi dobře vidět a můžete prozkoumat prakticky všechny aspekty jejího podnikání.
Provést podrobnou analýzu konkurence zkrátka musíte. Proč? Protože vaši zákazníci dělají totéž pokaždé, když nakupují. V dnešní době, kdy lze zboží z různých e-shopů interaktivně porovnávat, je velmi důležité, abyste z případného srovnání vítězně vyšli vy.
Jak probíhá analýza konkurence?
- Zhodnotíme SEO webových stránek konkurence.
- Doporučíme vám, jaké prvky z konkurenčních webů implementovat na vaše.
- Upozorníme vás na chyby, které vaše konkurence dělá.
- Vyhodnotíme slabé i silné stránky konkurence a poradíme vám možný směr vašeho vývoje.
- Posoudíme marketingovou aktivitu vaší konkurence ve vyhledávačích.
Související služby
Blogujeme!

Co potřebujete vědět o mobile-first indexingu
Mít web optimalizovaný pro mobily je v dnešní době nezbytnou a důležitou součástí vaší online přítomnosti. Od března 2021 se bude mobil-first indexing (indexace se zaměřením na mobi...
číst
Co je u nás v Aiře nového?
Ani současná společenská situace nám nezabrání realizovat nové a zajímavé projekty, neboť je třeba neustálý rozvoj - jak náš vlastní, tak ten pro klienty. Podívejte se, na čem prá...
číst