Analýza konkurence
Pohněte se z místa správným směrem. Proklepneme si vaši konkurenci a zjistíme, co dělá hůř a co naopak lépe než vy. Díky tomu získáte dokonalý přehled o své stávající situaci, o svých jedinečných konkurenčních výhodách i marketingových technikách, jež budou pro váš růst ideální. Analýza, kterou zpracováváme detailně na základě pěti aspektů, vám v tom pomůže.
Chci analýzu konkurenceCo díky analýze konkurence získáte?
Zjistíte, kdo jsou hlavní konkurenti vaší firmy nebo značky.
Poznáte výhody/nevýhody – v čem jste lepší/horší než konkurence.
Dozvíte se, jakým způsobem konkurence funguje na trhu a co dělá pro to, aby byla úspěšná.
Získáte podklady pro stanovení správné marketingové strategie a efektivního linkbuildingu.
Pro koho je náš projekt určen?
- Projekt je určen pro malé a střední podniky.
- Segmenty: e-shopy, IT firmy, služby, průmysl, automotive, farmaceutické společnosti, zdravotnické potřeby.
Bydlící segment
Farmaceutický segment
Eshopy
B2B a výrobní firmy
on-line magazíny a výrobní média
IT společnosti
Školy
Cestovní ruch
Nenašli jste se?
Nevadí! Ozvěte se a proberme detaily vašeho podnikání
Napište námDále byste mohli potřebovat:
Jak při analýze postupujeme a jaké nástroje využíváme?
Vymezení (přímých, současných i možných budoucích) konkurentů
Kdo je má konkurence? Specifikace konkurence
Postavení mezi konkurenty
Analýza příležitostí
Další možnosti
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst