zpět

Píšeme články Články

Že získat pozornost je těžké, nám došlo už ve škole. Z výkladu učitelky, která monotónně četla učebnici dějepisu, si nikdo nezapamatoval nic. Jenže když se dobře vyspala a připravila si nejrůznější zajímavosti a vtípky, všichni ožili a začali vnímat. Na internetu je spousta „nudných učitelek“ a čtenáři více než kdokoli jiný ocení, když vaše „hodina“ bude jiná.

Když celý internet bliká tisícem bannerů, lidé se je naučí přehlížet a tvůrci webového obsahu musí přijít se sofistikovanějším řešením. Takovým jsou právě články, texty, které přinášejí zajímavé informace o tématech, která čtenáře baví. Že článek platíte vy a je v něm ukryto několik odkazů na vaše stránky, jim najednou nevadí, naopak stoupá povědomí o vaší značce. A spolu s ním i návštěvnost vašeho webu.

Bannerová reklama má také své využití, ale musí být originální. Více se dočtete na stránce bannerová a PPC reklama.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Kdy využít publikaci článků na internetu?

  • Blíží se hlavní sezona pro vámi nabízené produkty nebo služby,
  • potřebujete budovat povědomí o své značce a zvýšit svou reputaci,
  • chcete propagovat novinku ve vaší nabídce,
  • chcete zvýšit zájem o vaše služby a produkty.

Psaní článků pomáhá budovat image, zvyšuje počet návštěv vašeho webu a přivádí návštěvníky, kteří mají o konkrétní službu zájem. Další výhodou článků je také to, že na internetu „visí“ trvale. Zatímco reklama zmizí, jen co vám vyprší zaplacený čas, článek bude možné na internetu vyhledat pořád. Díky klíčových slovům v textu to bude snadné.

Praxe mluví za vše

Článek Šestnáct milionů za týdenní pobyt: Vydejte se do útrob nejluxusnějších hotelů planety si přečetlo přes 20 tisíc čtenářů. 2 tisíce z nich, tedy zhruba 10%, odsud přešlo na stránky našeho klienta. Bounce rate tvořil asi 55%.

Co získáte s články od nás?

  • Zvýšení počtu vyhledávání propagovaného výrobku.
  • Díky označení linků UTM kódy se snadno zorientujete ve statistikách Google Analytics.
  • Přímé návštěvy z článku mají nízký bounce rate (míra opuštění webu).
  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Články zůstávají na webu neustále, odkaz na vás nezmizí.

Od roku 2007 jsme na různých internetových médiích publikovali přes 500 článků, jejichž celkový počet přečtení je více než 4 miliony. Klienti, pro které pravidelně publikujeme články, zaznamenávají zvýšenou hledanost svých výrobků a služeb až o 30%.

Kde publikujeme naše články?

Media

Potřebuji propagaci

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog