Linkbuilding 
Váš web má známý „hlas/odkaz“. To je jádro linkbuildingového pudla. Pomůžeme vám najít a posbírat ty správné „hlasy/odkazy“, které vás dostanou na vrchol.
Chci budovat kvalitní zpětné odkazyLinkbuilding: Důležitá součást SEO strategie
Chcete-li být na internetu „viditelní“, potřebujete budovat zpětné odkazy neboli linkbuilding a promyšlenou strategii, jak získávat hodnotné a pro vás přínosné odkazy.
Posílíme váš web relevantními a pro vás přínosnými odkazy.
Co byste mohli za SEO potřebovat?
Co díky linkbuildingu získáte?

Odkazy z tematicky příbuzných webů, které jsou autoritami v daném oboru či podnikání.

Budování dlouhodobých vztahů s majiteli těchto webů.

Přivedení potenciálních zákazníků na váš web.

Lepší hodnocení a umístění vašeho webu ve výsledcích vyhledávání.
Jaké máme v linkbuildingu výsledky?
Budování odkazů se velkou měrou promítá na celkových výsledcích za SEO. Tady si ukažme jen detaily z čistě odkazového kanálu.
Jak pracujeme?
1. Audit odkazového profilu
Nejprve zjistíme aktuální stav odkazového profilu vašeho webu. Provedeme důkladnou analýzu odkazů, které směřují na váš web, posoudíme jejich relevanci a přínos. Odhalíme případnou penalizaci a navrhneme efektivní řešení, jak se jí zbavit.
2. Tvorba linkbuildingové strategie
Budování zpětných odkazů zahrnuje širokou škálu možností, jak účinně zvyšovat návštěvnost webu a jeho hodnocení ze strany vyhledávačů. Základem strategie pro nás bude tvorba sítě kvalitních odkazů, které posilují váš web a jeho viditelnost ve výsledcích vyhledávání.
3. Doporučení pro rozvoj vlastního obsahu a jeho odkazového provázání
Malým, ale stejně důležitým „bratříčkem“ zpětných odkazů, jsou interní odkazy, se kterými se pracuje jen v rámci vlastního webu. Pomůžeme vám je vytvořit a zvýšit tak důvěryhodnost domény. Z toho přirozeně vyplynou i adekvátní rady na zkvalitnění informací a struktury jednotlivých stránek.
Jakým způsobem lze získat kvalitní odkazy
- Registrování do oborových katalogů
- Spolupráce s partnery
- Inzerce na tematických portálech
- Psaní tiskových zpráv a článků pro internetová média
- Linkbaiting („lákání odkazů“)
- Hledání brandových zmínek a práce s nimi
- Broken linkbuilding
- Budování minisites (malých podpůrných webů)
- Aktivita na sociálních sítích a v internetových diskuzích
Nejčastější otázky k linkbuildingu?
Co je linkbuilding?
Mají zpětné odkazy ještě smysl?
Podle čeho posoudím, zda nějaký web je vhodným zdrojem odkazu?
Co je odkazový profil?
Co je Google Penguin update?
Co je ručně provedený zásah?
Jak se zbavím nekvalitních zpětných odkazů?
Podívejte se také na
nejčastější otázky k SEOSouvisející služby
Blogujeme!

Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
číst
Jak jsme si letos v (AI)ŘE hráli s AI: Konkrétní příklady, které oceníte i vy
Objevte praktické využití ChatGPT v marketingu. Naši specialisté sdílejí konkrétní zkušenosti s AI při tvorbě obsahu, videotvorbě a SEO. Inspirujte se reálnými případy z praxe....
číst