zpět

Linkbuilding Linkbuilding

Když v novinách napíšou, že špenát je zdravý, možná si toho ani nevšimnete. Ale když se postupně zpráva o zázračné moci špenátu, podložená výsledky Pepka námořníka, začne šířit celým internetem, možná zajdete do obchodu a koupíte si ho. Protože „když o tom mluví všichni“, asi na tom něco bude. Podobně fungují i vyhledávače – pokud o konkrétní stránce „mluví všichni“, zřejmě bude důležitá a zaslouží si být při vyhledávání co nejvýš.

Pokud třeba v Googlu hledáte restauraci v Praze, robot prohledá webový prostor a vyhodnotí, které odkazy jsou pro váš dotaz nejvíce relevantní. Ty pak seřadí podle kvality ve výsledcích. A jak zjistí, že je daný odkaz kvalitní? Důležitým faktorem je právě to, kolik na tyto stránky vede kvalitních odkazů, tedy referencí, z jiných stránek. To je pro něj signálem, že i obsah na těchto stránkách musí být kvalitní.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Víte, že...

Linkbuilding se snaží, aby na váš portál přišlo co nejvíce lidí. Návštěvnost narůstá jak ze samotných zpětných odkazů, tak i vylepšením pozic vašeho webu ve vyhledávačích.

Nejefektivnější je tzv. inbound marketing, jehož myšlenkou je dávat o sobě vědět přesně tam, kde se pohybují vaše cílové skupiny.

Příklady, jak získat kvalitní odkazy

  • Registrování do velkých a oborových katalogů
  • Spolupráce s partnery
  • Inzerce na tematických portálech
  • Psaní tiskových zpráv a článků pro internetová média
  • Linkbaiting
  • Hledání zmínek a práce s nimi
  • Broken linkbuilding
  • Budování minisites (malých podpůrných webů)
  • Aktivita na sociálních sítích a v internetových diskuzích

Slovo „kvalitní“ je podstatné – vyhledávače dnes ocení dobře odvedenou práci a jeho algoritmy dokáží lehce prokouknout nekalé praktiky generující pouze účelný obsah a odkazový spam. Aby linkbuilding splnil účel a nebyl kontraproduktivní, je nutné odkazovat pouze z věrohodných webů.

Linkbaiting

Linkbaiting znamená doslova vábení odkazů a přesně tím také je. V praxi jde o článek nebo jiné internetové sdělení, které je velmi šokující, kontroverzní nebo jen hodně legrační. Takový obsah má totiž moc přitáhnout co nejvíce zpětných odkazů, tedy odkazů z jiných stránek. Linkbaiting je ve své podstatě podobný virálnímu marketingu, primárně ale nešíří sdělení samotné, jde mu čistě o navyšování zpětných odkazů.

Minisites jsou atraktivní

Malé weby, které mají podpořit web hlavní, se nejčastěji využívají např. na propagaci nového výrobku nebo akce. Jejich výhodou je nízká pořizovací cena, přesnější cílení a také nesporná pomoc při budování značky.

Přečtěte si, jak fungují Minisites.

Proč linkbuilding u nás?

  • Nejprve důkladně zanalyzujeme celý postup,
  • pak vymyslíme kampaň na míru dle vašich potřeb
  • a budeme kontinuálně pracovat na zvolené taktice.

Potřebuji propagaci na internetu

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog