Vyhodnocení marketingu 
Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.
O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.
Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?
- Zvýšení prodeje
- Změna ve vnímání produktu nebo značky
- Spontánní znalost značky
- Podpořená znalost značky
- Zvýšení návštěvnosti stránek
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

Generace Z: jaká je a jak na ni zapůsobit?
Generace X, mileniálové, generace Z. Přirozený vývoj nezastavíme, proto musíme vědět, čím zaujmout. Co očekávat od generace Z a jak s ní „pracovat“?...
číst
Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst