Vyhodnocení marketingu 
Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.
O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.
Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?
- Zvýšení prodeje
- Změna ve vnímání produktu nebo značky
- Spontánní znalost značky
- Podpořená znalost značky
- Zvýšení návštěvnosti stránek
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

ASO: Obdoba SEO ve světě mobilních aplikací
Trh s mobilními aplikacemi se v posledních letech rozrůstá mílovými kroky. Chcete-li být vidět a předčit své konkurenty, pak je potřeba danou mobilní aplikaci optimalizovat. K tomu slou...
číst
Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?
Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...
číst