zpět

Vyhodnocení marketingu Vyhodnocení marketingu

Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.

O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?

  • Zvýšení prodeje
  • Změna ve vnímání produktu nebo značky
  • Spontánní znalost značky
  • Podpořená znalost značky
  • Zvýšení návštěvnosti stránek

Dále by vás mohlo zajímat:

Chci marketingovou kampaň

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog