Vyhodnocení marketingu 
Ač by se mohlo zdát, že vyhodnocení marketingové kampaně je pouhým porovnáním statistik, skrývá se pod touto činností jedna z nejdůležitějších fází celé marketingové strategie. Všechno záleží na tom, jaké cíle si vaše kampaň stanovila. Pokud vám šlo čistě o podporu prodeje, pak skutečně bude stačit změřit hodnoty před a po kampani.
O dost těžší situaci mají ale společnosti, které chtěly marketingovou kampaní dosáhnout například zvýšení povědomí o značce nebo posunu ve vnímání produktu. I když výsledky z takto stanovených kampaní není lehké analyzovat, existují nástroje, které umožňují získat relevantní data.
Co všechno lze změřit při vyhodnocení marketingové kampaně?
- Zvýšení prodeje
- Změna ve vnímání produktu nebo značky
- Spontánní znalost značky
- Podpořená znalost značky
- Zvýšení návštěvnosti stránek
Dále by vás mohlo zajímat:
Související služby
Blogujeme!

Kdy začít řešit marketing?
Bez marketingu se v současné době, kdy čelíme převisu nabídky nad poptávkou, žádná firma neobejde. Pokud chcete být se svým podnikáním úspěšní, rozhodně byste jej neměli opomíje...
číst
UX DESIGN UMÍ BÝT VĚDA: 10 + 1 PRAVIDEL PRO UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÝ WEB
Mít krásný webdesign nestačí. Aby web opravdu vydělával, je zapotřebí dodržovat principy UX neboli uživatelské přívětivosti. Přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co by měl...
číst