Uživatelské testování 
Nejjednodušší a často také nejspolehlivější způsob, jak zjistit závadu jakékoli služby včetně webu, je nechat ji vyzkoušet samotnými zákazníky. Přistupují totiž k vašemu produktu nezaujatě a bez jakýchkoli informací. Jsou tak schopní nahlédnout web tak, jak vy sami nikdy nebudete umět – je to pro ně totiž zcela nová věc.
Budou se na webu pohybovat intuitivně, budou následovat vámi přichystané trasy a budou se snažit objednat si výrobek nebo splnit jiný, zadaný úkol. Velmi věrně tak nasimulují chování jakéhokoli dalšího návštěvníka webu. Jejich zpětná vazba je pak to nejcennější – řeknou vám, co je mátlo, co jim nebylo jasné a co nemohli najít. Objevíme tak nedostatky v použitelnosti webu nebo v jeho přístupnosti.
Zkušenost nového uživatele je k nezaplacení
Naším úkolem je tento proces co možná nejvíce zefektivnit. Najdeme reprezentativní vzorek uživatelů vašich stránek, zadáme jim konkrétní úkoly, s jejichž pomocí bude možné prozkoumat všechny aspekty webu. Budeme pozorovat, jak se při plnění úkolů chovají a co jim dělá problémy. Pro vás pak tyto poznatky zhodnotíme v závěrečné zprávě.
Související služby
Blogujeme!

ASO: Obdoba SEO ve světě mobilních aplikací
Trh s mobilními aplikacemi se v posledních letech rozrůstá mílovými kroky. Chcete-li být vidět a předčit své konkurenty, pak je potřeba danou mobilní aplikaci optimalizovat. K tomu slou...
číst
Cookies lišta v roce 2022: Jak si s novelou zákona o elektronické komunikaci poradily velké české weby?
Od 1.1.2022 platí novela zákona o elektronické komunikaci a týká se také využívání cookies. O čem konkrétně je řeč a jak si s novou podobou cookies lišt poradily nejznámější česk...
číst