Uživatelské testování
Nejjednodušší a často také nejspolehlivější způsob, jak zjistit závadu jakékoli služby včetně webu, je nechat ji vyzkoušet samotnými zákazníky. Přistupují totiž k vašemu produktu nezaujatě a bez jakýchkoli informací. Jsou tak schopní nahlédnout web tak, jak vy sami nikdy nebudete umět – je to pro ně totiž zcela nová věc.
Budou se na webu pohybovat intuitivně, budou následovat vámi přichystané trasy a budou se snažit objednat si výrobek nebo splnit jiný, zadaný úkol. Velmi věrně tak nasimulují chování jakéhokoli dalšího návštěvníka webu. Jejich zpětná vazba je pak to nejcennější – řeknou vám, co je mátlo, co jim nebylo jasné a co nemohli najít. Objevíme tak nedostatky v použitelnosti webu nebo v jeho přístupnosti.
Zkušenost nového uživatele je k nezaplacení
Naším úkolem je tento proces co možná nejvíce zefektivnit. Najdeme reprezentativní vzorek uživatelů vašich stránek, zadáme jim konkrétní úkoly, s jejichž pomocí bude možné prozkoumat všechny aspekty webu. Budeme pozorovat, jak se při plnění úkolů chovají a co jim dělá problémy. Pro vás pak tyto poznatky zhodnotíme v závěrečné zprávě.
Související služby
Blogujeme!
Obsah „přívětivý pro SEO" i uživatele
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na základě záměru uživatele. Ať je mu váš obsah dobrým služebníkem. ...
čístJak zvýšit návštěvnost webu?
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu. Bez ní horko těžko dosáhnete svých cílů. Poradíme vám, jak ji co nejefektivněji zvýšit!...
číst