Uživatelské testování 
Nejjednodušší a často také nejspolehlivější způsob, jak zjistit závadu jakékoli služby včetně webu, je nechat ji vyzkoušet samotnými zákazníky. Přistupují totiž k vašemu produktu nezaujatě a bez jakýchkoli informací. Jsou tak schopní nahlédnout web tak, jak vy sami nikdy nebudete umět – je to pro ně totiž zcela nová věc.
Budou se na webu pohybovat intuitivně, budou následovat vámi přichystané trasy a budou se snažit objednat si výrobek nebo splnit jiný, zadaný úkol. Velmi věrně tak nasimulují chování jakéhokoli dalšího návštěvníka webu. Jejich zpětná vazba je pak to nejcennější – řeknou vám, co je mátlo, co jim nebylo jasné a co nemohli najít. Objevíme tak nedostatky v použitelnosti webu nebo v jeho přístupnosti.
Zkušenost nového uživatele je k nezaplacení
Naším úkolem je tento proces co možná nejvíce zefektivnit. Najdeme reprezentativní vzorek uživatelů vašich stránek, zadáme jim konkrétní úkoly, s jejichž pomocí bude možné prozkoumat všechny aspekty webu. Budeme pozorovat, jak se při plnění úkolů chovají a co jim dělá problémy. Pro vás pak tyto poznatky zhodnotíme v závěrečné zprávě.
Související služby
Blogujeme!

6 mýtů racionality v marketingu
Racionalita v marketingu? Zapomeňte na ni! Šestka nejčastějších omylů o lidském rozhodování odhaluje, proč logika často selhává a emoce vítězí. ...
číst
SEO neumírá: Když na Googlu umíme zvedat bagry a kombajny, dokážeme to i u vás!
SEO žije. A kdo tvoří obsah, vyhrává. Veacom to dokazuje. Když chcete být vidět na Googlu i v AI oknech, musíte obsah tvořit chytře – ukážeme vám, jak na to....
číst