Uživatelské testování 
Nejjednodušší a často také nejspolehlivější způsob, jak zjistit závadu jakékoli služby včetně webu, je nechat ji vyzkoušet samotnými zákazníky. Přistupují totiž k vašemu produktu nezaujatě a bez jakýchkoli informací. Jsou tak schopní nahlédnout web tak, jak vy sami nikdy nebudete umět – je to pro ně totiž zcela nová věc.
Budou se na webu pohybovat intuitivně, budou následovat vámi přichystané trasy a budou se snažit objednat si výrobek nebo splnit jiný, zadaný úkol. Velmi věrně tak nasimulují chování jakéhokoli dalšího návštěvníka webu. Jejich zpětná vazba je pak to nejcennější – řeknou vám, co je mátlo, co jim nebylo jasné a co nemohli najít. Objevíme tak nedostatky v použitelnosti webu nebo v jeho přístupnosti.
Zkušenost nového uživatele je k nezaplacení
Naším úkolem je tento proces co možná nejvíce zefektivnit. Najdeme reprezentativní vzorek uživatelů vašich stránek, zadáme jim konkrétní úkoly, s jejichž pomocí bude možné prozkoumat všechny aspekty webu. Budeme pozorovat, jak se při plnění úkolů chovají a co jim dělá problémy. Pro vás pak tyto poznatky zhodnotíme v závěrečné zprávě.
Související služby
Blogujeme!

Case study: Jak jsme pomocí Zapieru zrychlili sběr zákaznických recenzí o 9700 %
Automatizací přes Zapier a ClickSend jsme zvýšili sběr recenzí o 9700 % a proměnili zpětnou vazbu v růst firmy. Jak jsme to za 5 měsíců dokázali?...
číst
Jak jsme si letos v (AI)ŘE hráli s AI: Konkrétní příklady, které oceníte i vy
Objevte praktické využití ChatGPT v marketingu. Naši specialisté sdílejí konkrétní zkušenosti s AI při tvorbě obsahu, videotvorbě a SEO. Inspirujte se reálnými případy z praxe....
číst