Příprava PPC kampaní 
PPC reklama neboli Pay-Per-Click, „Plať za kliknutí”, je efektivní způsob, jak rychle zvýšit návštěvnost vašeho webu. Platíte tu skutečně jen za to, co dostanete – tedy za přivedeného návštěvníka. Jako všechno i PPC kampaň je nepřínosnější, když je prováděna profesionály. V takovém případě je také snadno měřitelná a oproti bannerové reklamě velmi dobře zacílená. Určení správné cílové skupiny je základ, bez kterého není možná se posunout dál.
Jak probíhá příprava PPC kampaní?
- Spolu s klientem určíme cílovou skupinu a ujasníme si konkurenční výhody sortimentu.
- Společně stanovíme cíle a hranice efektivity kampaně a provedeme analýzu klíčových slov.
- Nastavíme nástroj pro měření kampaně a postupujeme podle navrženého harmonogramu.
- Průběžně sledujeme a vyhodnocujeme efekt a vývoj kampaně.
Nejznámějšími reklamními PPC systémy jsou AdWords od Google, Sklik od Seznam.cz a AdFox od Centrum.cz. PPC kampaň pro vás připravíme také na Facebooku. PPC kampaň budeme průběžně monitorovat a kontrolovat. V rámci správy PPC kampaní ji můžeme také aktualizovat podle konkrétního vývoje.
Podívejte se na naše úspěšné PPC kampaně!
Související služby
Blogujeme!

Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst
Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!...
číst