zpět

Příprava PPC kampaní Příprava PPC kampaní

PPC reklama neboli Pay-Per-Click, „Plať za kliknutí”, je efektivní způsob, jak rychle zvýšit návštěvnost vašeho webu. Platíte tu skutečně jen za to, co dostanete – tedy za přivedeného návštěvníka. Jako všechno i PPC kampaň je nepřínosnější, když je prováděna profesionály. V takovém případě je také snadno měřitelná a oproti bannerové reklamě velmi dobře zacílená. Určení správné cílové skupiny je základ, bez kterého není možná se posunout dál.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Jak probíhá příprava PPC kampaní?

  • Spolu s klientem určíme cílovou skupinu a ujasníme si konkurenční výhody sortimentu.
  • Společně stanovíme cíle a hranice efektivity kampaně a provedeme analýzu klíčových slov.
  • Nastavíme nástroj pro měření kampaně a postupujeme podle navrženého harmonogramu.
  • Průběžně sledujeme a vyhodnocujeme efekt a vývoj kampaně.

Nejznámějšími reklamními PPC systémy jsou AdWords od Google, Sklik od Seznam.cz a AdFox od Centrum.cz. PPC kampaň pro vás připravíme také na Facebooku. PPC kampaň budeme průběžně monitorovat a kontrolovat. V rámci správy PPC kampaní ji můžeme také aktualizovat podle konkrétního vývoje.

Podívejte se na naše úspěšné PPC kampaně!

Potřebuji PPC reklamu

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Gigant Google se rozhodl pro odstranění klíčové služby

Taky jste se stali obětí nejapných aprílových vtípků okolí? Bohužel následující řádky nemají s aprílem nic společného. ...

číst

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery. ...

číst
chci jít na blog