Příprava PPC kampaní 
PPC reklama neboli Pay-Per-Click, „Plať za kliknutí”, je efektivní způsob, jak rychle zvýšit návštěvnost vašeho webu. Platíte tu skutečně jen za to, co dostanete – tedy za přivedeného návštěvníka. Jako všechno i PPC kampaň je nepřínosnější, když je prováděna profesionály. V takovém případě je také snadno měřitelná a oproti bannerové reklamě velmi dobře zacílená. Určení správné cílové skupiny je základ, bez kterého není možná se posunout dál.
Jak probíhá příprava PPC kampaní?
- Spolu s klientem určíme cílovou skupinu a ujasníme si konkurenční výhody sortimentu.
- Společně stanovíme cíle a hranice efektivity kampaně a provedeme analýzu klíčových slov.
- Nastavíme nástroj pro měření kampaně a postupujeme podle navrženého harmonogramu.
- Průběžně sledujeme a vyhodnocujeme efekt a vývoj kampaně.
Nejznámějšími reklamními PPC systémy jsou AdWords od Google, Sklik od Seznam.cz a AdFox od Centrum.cz. PPC kampaň pro vás připravíme také na Facebooku. PPC kampaň budeme průběžně monitorovat a kontrolovat. V rámci správy PPC kampaní ji můžeme také aktualizovat podle konkrétního vývoje.
Podívejte se na naše úspěšné PPC kampaně!
Související služby
Blogujeme!

Generace Z: jaká je a jak na ni zapůsobit?
Generace X, mileniálové, generace Z. Přirozený vývoj nezastavíme, proto musíme vědět, čím zaujmout. Co očekávat od generace Z a jak s ní „pracovat“?...
číst
Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst