Příprava PPC kampaní 
PPC reklama neboli Pay-Per-Click, „Plať za kliknutí”, je efektivní způsob, jak rychle zvýšit návštěvnost vašeho webu. Platíte tu skutečně jen za to, co dostanete – tedy za přivedeného návštěvníka. Jako všechno i PPC kampaň je nepřínosnější, když je prováděna profesionály. V takovém případě je také snadno měřitelná a oproti bannerové reklamě velmi dobře zacílená. Určení správné cílové skupiny je základ, bez kterého není možná se posunout dál.
Jak probíhá příprava PPC kampaní?
- Spolu s klientem určíme cílovou skupinu a ujasníme si konkurenční výhody sortimentu.
- Společně stanovíme cíle a hranice efektivity kampaně a provedeme analýzu klíčových slov.
- Nastavíme nástroj pro měření kampaně a postupujeme podle navrženého harmonogramu.
- Průběžně sledujeme a vyhodnocujeme efekt a vývoj kampaně.
Nejznámějšími reklamními PPC systémy jsou AdWords od Google, Sklik od Seznam.cz a AdFox od Centrum.cz. PPC kampaň pro vás připravíme také na Facebooku. PPC kampaň budeme průběžně monitorovat a kontrolovat. V rámci správy PPC kampaní ji můžeme také aktualizovat podle konkrétního vývoje.
Podívejte se na naše úspěšné PPC kampaně!
Související služby
Blogujeme!
SEO pro AI, aneb přemýšlejte jako robot!
Zjistěte, jak psát obsah, který rozumí jak lidé, tak umělá inteligence. Praktické tipy pro sémantiku, strukturu a optimalizaci pro AI i Google....
čístPříchod AI Overview: Jak se připravit na revoluci v SEO a udržet organickou návštěvnost v roce 2025
Jak AI Overview od Googlu změní SEO v roce 2025? Zjistěte, jak připravit váš web na pokles CTR a využít nové příležitosti v MOFU a BOFU strategiích....
číst