HR marketing – náborová kampaň na míru
Trefíme se do černého. Umíme najít správné lidi pro vaši společnost. Využijte naše know-how a silnou mediální skupinu v zádech. Teď je ten pravý čas budovat firemní kulturu, která potáhne.
Chci pomoci s náborem lidíNabrat nové zaměstnance je jedna strana mince, udržet si kvalitní zaměstnance je ta druhá. I zde je HR marketing a správná forma vnitropodnikové komunikace důležitá. Také s tím vám umíme pomoci.
Proč s námi?

Jsme šikovní na sociálních sítích, jako jsou Facebook a Instagram
podívejte se na vybrané reference. Podpoříme náborové aktivity společnosti prostřednictvím intenzivnější komunikace na sociálních sítích a využitím nejnovějších možností přesného zacílení výkonových online kampaní.

Komplexní tým v zádech
nejsme jen marketingoví specialisté, ale také i vývojáři a programátoři. Umíme postavit a strukturovat vhodnou mikrostránku pro HR kampaň a celé to vhodně propagovat.

Zapojíme do práce naši mediální skupinu
vlastníme a rozvíjíme 6 vlastních magazínů (bydlení, technologie, pro ženy, cestování, PC rady a IT hlubší problematika), které se umísťují na streamu Seznamu.cz, a každý z nich má měsíčně stabilně okolo půl milionu návštěv souhrnem ze všech akvizičních kanálů.
Reference
Postupně vše sepisujeme. Např. zde najdete podrobné informace o úspěšné kampani hledání jeřábníka do Van Leeuwen.
Co je HR marketing?
HR marketing je systematická metodika práce, která má za vysvětlit, proč práce u vás bude pro lidi výhodná a přínosná.
Lze to udělat například představením vnitropodnikové atmosféry a benefitů (nejen materiálních) nebo ukázkami zajímavých projektů, na kterých by se zájemci mohli podílet. A tomu všemu najdeme a přizpůsobíme adekvátní obsahovou formu.
Náplň HR komunikace
1. Představíme vaši společnost jako silného a dynamického zaměstnavatele, který klade důraz na inovace, diverzitu a rozvoj svých zaměstnanců – pokud s tím nemáte moc zkušeností, rádi vám s tím pomůžeme začít.
2. Vhodnou formou prezentujeme jednotlivé pracovní pozice spojené s konkrétními příběhy zaměstnanců a celkovou firemní kulturou.
3. Ukážeme lidem vizitky zajímavých projektů a výčet hlavních atraktivních benefitů, které svým zaměstnancům nabízíte.
Související služby
Blogujeme!

Generace Z: jaká je a jak na ni zapůsobit?
Generace X, mileniálové, generace Z. Přirozený vývoj nezastavíme, proto musíme vědět, čím zaujmout. Co očekávat od generace Z a jak s ní „pracovat“?...
číst
Vyhledávání a uživatelský záměr aneb Tři kroky, jak vylepšit obsah i SEO
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají odpověď na svou otázku nebo si chtějí objednat nějaký produkt či službu, ale také...
číst