Marketing a tvorba webů pro online magazíny a média
Prohlédněte si reference marketingových činností pro naše vlastní i externí online magazíny. Staráme se o 6 vlastních unikátních magazínů, které si kompletně zastřešujeme, ať už jde o tvorbu webu, IT nebo marketing. Spolupracujeme s feedem Seznam.cz a naše 2 portály jsou také součástí Google News.
Naše vlastní online média
CDR.cz
Pro nadšence do moderních technologií a oblasti IT jsme vybudovali portál CDR.cz, který už od roku 1998 publikuje odborné články z oblasti spotřební elektroniky, ICT bezpečnosti, operačních systémů a počítačových her.
Portál běží na redakčním systému Drupal (stejně jako Diit.cz) a co u toho stojí za zmínku, naleznete v samostatné referenci. Ceníme si toho, že se nám podařilo vybudovat živou komunitu příznivců tohoto portálu.
V letech 2014-2020 nám SEO metodika pomohla přivést cca 4 milionů návštěvníků! To je 21 % ze všech akvizičních kanálů. Každý měsíc stabilně přivádíme v rozmezí 30 000 až 40 000 unikátních návštěvníků jen díky vyhledávačům, jako jsou Seznam.cz a Google. K tomu nám pomáhají detailní analýzy klíčových slov, které si pravidelně aktualizujeme.
Diit.cz
Portál Deep in IT jsme koncipovali se záměrem vytvořit ideální obsahovou platformu určenou pro IT profesionály. Přináší novinky a odborné články z oblasti hardware se zaměřením na PC komponenty monitorů (procesory, desky, chlazení atd.), notebooků a fotoaparátů.
Portál se rovněž zabývá právem (informacemi o soudních sporech) a businessem v IT oblasti. V oblasti software se soustřeďuje na operační systémy, kancelářský a fotografický software.
Díky průběžnému fokusu na SEO se nám podařilo od roku 2014-2020 přivést cca 8 milion návštěvníků! Organická návštěvnost z vyhledávačů tvoří 25 % ze všech návštěv na portále.
Cestovinky.cz
Magazín Cestovinky prezentujeme jako neotřelý portál o cestování a informacích s tím spojenými. Přiblíží vám atraktivní destinace z rozdílných koutů světa, najdete zde fotogalerie i videa. Vytváříme na něm podrobné praktické rádce, jejichž obsah budujeme díky promyšlené SEO strategii. A má to úspěch? To teda! Dva z těchto velkých průvodců jsou v TOP 10 všech článků za období 2015-2020, které vedou organickou návštěvnost.
Výhody dobře dělaného SEO copywritingu zachytáváme i na tzv. featured snippets neboli vybraných úryvcích.
Technicky je portál postaven na Drupalu a provedli jsme i jeho migraci na Drupal 8 a udělali redesign. Podívejte se také do naší podrobné reference o přístupu ke správě Facebooku.
Jsmekocky.cz
Základní ideou bylo vytvořit osobitý ženský magazín, za nímž bude stát redakce „pěti koček“. Tak vznikly JsmeKočky.cz, které přinášejí články a osobní recenze na různá témata, jako je móda, kosmetika, zdravý životní styl, vztahy a zábava.
Na portále vytváříme obsah za pomoci originálně laděného copywritingu a výběr prioritních témat pomáhají selektovat naši SEO specialisté na základě provedených analýz klíčových slov, které se čas od času aktualizují. Výsledky jsou parádní – za 5 let existence portálu (období 2015-2020) můžete vidět přirozený růst návštěvnosti z organického vyhledávání. Celkově jsme tak přivedli díky SEO za 5 let cca půl druhého milionu uživatelů.
Zároveň se na projektu souběžně věnujeme tvorbě obsahu na soc. sítích. Jak jsme pro ně nastavovali obsahovou komunikace, naleznete v samostatné referenci.
Bydlimekvalitne.cz
V roce 2010 jsme dostali nápad založit dobrého rádce a pomocníka pro bydlení. Tak vznikl magazín Bydlímekvalitně.cz, který přináší novinky, zajímavosti a tipy ze světa bydlení. Za tu dobu si získal velkou oblibu u svých čtenářů a jeho čtenost je srovnatelná s nejvýznamnějšími tituly o bydlení. Jeho záměrem a nosnou myšlenkou je poskytovat užitečné informace o trendech v bydlení.
V SEO pracích na obsahu portálu postupujeme pro nás klasicky vyzkoušeným způsobem – analýza klíčových slov a strukturovaný obsah. Na následném porovnání můžete vidět dvě časová období a to, jak se nám postupně daří navyšovat organickou návštěvnost. Během období 2015 – 2020 jsme přivedli takřka 2 miliony návštěvníků.
V rámci webu nám dobře funguje zavedení obsahových štítků neboli agregujících tagů, které jsme si na tomto vlastním projektu pilotně otestovali v ostrém provozu.
PCPporadenstvi.cz
Magazín PC poradenství je určen pro ty, kdo se zajímají o počítače a novinky v online technologiích a o vše, co s tím souvisí. Web sdružuje velkou komunitu odborníků i laiků z oblasti informačních technologií.
Kromě zajímavých článků a tiskových zpráv jsou zde také užitečné návody, např. jak zjistit stáří PC či jak ho ochránit před bouřkou, a spousta dalších zajímavých témat, praktických tipů a rad.
Externí online média, kde jsme spolupracovali
Amerika.cz
Amerika.cz je „speciálkou“ na vše o USA od A až po Z. Portál jsme kompletně navrhli, postavili a také se staráme o jeho obsah. Na čem běží a jaké jsou jeho vychytávky, najdete v podrobné referenci. Kromě našeho copywritingu na portále pilně provozujeme SEO aktivity.
Od roku 2015 do září 2020 jsme z organického vyhledávání přivedli na půl milionu návštěvníků. A to díky tomu, že jsme se zaměřili na efektivní fráze a témata na základě nalezených klíčových slov. Na obrázku níže můžete vidět 3 nejnavštěvovanější stránky. S cestovatelskými tématy máme obecně velmi dobré zkušenosti, protože např. za 3 roky jsme díky SEO posunuli o 1000 % návštěvnost na další cestovatelské minisite od ESO travel.cz
Aplausin
Lifestylový společenský portál Aplausin běží na Drupalu a dále v naší správě rozvíjíme. Na portále najdete i náš mediální kolotoč, na kterém jsme se v rámci vzájemné spolupráce a přebírání obsahu dohodli.
Nanokompozity.cz
Portál věnující se specifické tématice kompozitních technologií a nových materiálů jsme v minulosti pomáhali spravovat po technické stránce. Starali jsme se o bezpečnostní aktualizace a monitoring správného chodu portálu.
Porodnice.cz
Máme dobré zkušenosti i s prací na velkém zdravotnickém portále. Více o této referenci se můžete dozvědět v našem oborovém detailu, kde najdete i další subjekty, kterým pomáháme se správou webu.