Jsme kočky
Jsme kočky je online magazín pro ženy a je jedním z našich médií. Hlavní cílovou skupinou jsou ženy od 25 do 34 let, ale těší se oblibě i u žen od 35 do 44 let. Funguje už od roku 2015 a od té doby nepřetržitě přináší nové články v rubrikách Krása, Zdraví, Móda a styl, Sex a vztahy, Zábava a společnost, Zajímavosti a Volný čas. V roce 2019 zaznamenal průměrně 231 640 zobrazení stránek a 179 061 návštěv měsíčně.
Magazín má i svou facebookovou stránku, o kterou se staráme.
Zadání
O FB stránku Jsme kočky se kompletně staráme už od počátku, od roku 2015. Stanovili jsme několik obsahových linek, které během měsíce střídáme, vytváříme celistvé příspěvky včetně grafiky, správu zpětně vždy po měsíci vyhodnocujeme a podle výsledků připravujeme příspěvky na další týdny.
Co přesně magazín na Facebooku potřeboval:
- návrh obsahových linek a typů příspěvků
- sjednocení grafických prvků
- kompletní exekutivu příspěvků, naplnění obecného publikačního plánu konkrétními posty
- pravidelné měsíční vyhodnocení
Nastavení obsahové komunikace
Od počátku se kompletně staráme o veškerou komunikaci magazínu na Facebooku. Na základě obsahových linek tvoříme konkrétní posty, sledujeme jejich vývoj, reakce na ně a oblíbenost jednotlivých druhů obsahu. Podle toho tvoříme obecný plán na další období.
Obsahové linky magazínu jsou tyto:
- sdílení článků z magazínu
- sdílení článků z ostatních našich magazínů (Cestovinky, Bydlíme kvalitně)
- tvorba zábavných citátů ve vlastní jednoduché grafice
- volně dostupné zábavné obrázky
- volně dostupná zábavná videa
- ankety
- otázky na fanoušky
- soutěže
- aktuality
Vzali jsme si do parády taky Facebook a Instagram firmy Originální brambůrky a Minihaus. Podívejte se, co všechno jsme vyzkoušeli!
Profil na Facebooku
Tuto facebookovou stránku kompletně obstaráváme sami se vším, co k tomu patří.
Jak se nám daří?
Co jsme na stránce během 5 let vybudovali? Podívejme se společně na několik důležitých čísel.
1. Vývoj počtu sledujících
Z facebookových Přehledů jsme pro vás vybrali ta nejpodstatnější čísla, a to za období 20. 12. 2019 až 20. 6. 2020.
U facebookové stránky projektu ESO Plavby byl vývoj i díky placené propagaci rychlejší a dynamičtější!
2. Reakce (míra zapojení) publika na Facebooku
3. Dosah příspěvků (organický bez placení)
Vývoj počtu sledujících, množství reakcí i dosah nám potvrzují, že je naše strategie správně zvolená a aplikovaná. Dokud budou čísla v konkrétních intervalech vzestupná, chceme ve vedení facebookové stránky tímto stylem pokračovat.
Co se nám osvědčilo a co plánujeme do budoucna?
Osvědčilo se nám:
- vytvářet kreativní příspěvky a nebát se použití humoru
- pořádat soutěže, díky kterým získáváme nové fanoušky
- věnovat čas aktivnímu náboru fanoušků, kteří reagovali na naše příspěvky
Co plánujeme do budoucna:
- častější pořádání soutěží
- hledání nových možností, jak zaujmout publikum a rozšířit ho