![Logo Triola](/img/loga/triola.jpg)
TRIOLA, a. s.
Triola, a. s., je český výrobce dámského spodního prádla a dámských a pánských plavek. Prádlo produkuje pod několika značkami, jako například Like YOU nebo Charme. Založena byla už v roce 1919, sídlo má v Praze a výrobnu v Horním Jiřetíně. V současnosti má 18 prodejen po celé České republice a 3 prodejny na Slovensku. Navrch má ještě celou řadu partnerských prodejen.
Triola, a. s., je majitelem užitného vzoru, jímž je chráněn střih vybraných modelů dámského prádla a plavek.
- Zadání a očekávání klienta
- Nastavení obsahové komunikace
- Profil na Facebooku
- Jak se nám daří
- Co se nám osvědčilo a co plánujeme do budoucna?
Zadání a očekávání klienta
Spolupráci se společností Triola, a. s., jsme započali v červnu 2019. Oslovila nás s přáním výpomoci se správou sociálních sítí, konkrétně s Facebookem. Podle prvotního plánu jde do značné míry o exekutivu standardních publikačních plánů firmy. Klient žádal i praktické rady a potřeboval vědět, jestli se při vedení firemní facebookové stránky nedopouští zásadních chyb.
Co přesně klient očekával?
- tvorbu přitažlivých textů na Facebook, jaké děláme například u projektu ESO Plavby
- exekutivu navržených témat podle publikačního plánu, jak to děláme třeba pro DataHelp
- nové nápady na vedení firemní stránky
- výběr příspěvků, které bude vhodné podpořit placenou propagací
- exekutivu placené propagace
Nastavení obsahové komunikace
Klient má svou obsahovou komunikaci (podívejte se také, jak vypadá naše komunikace pro Brambůrky.cz) pevně danou a už od počátku spolupráce žádal spíš výpomoc s texty a tvorbou příspěvků, které budou atraktivní svým obsahem i formou (obdobně pracujeme i u projektu MiniHaus). Grafiku k příspěvkům klient pravidelně dodává, stejně jako publikační plán. Obsahové linky jsou přitom takovéto:
- Zveřejňování aktuálních akcí a slev
- Uvádění novinek
- Praktické informace o prodejnách a e-shopech
- Soutěže
- Magazínové články
- Aktuality
Zveřejňování aktuálních akcí a slev
![](/img/reference/triola1.png)
Uvádění novinek
![](/img/reference/triola2.png)
Praktické informace o jednotlivých prodejnách a e-shopu (např. nabídky práce)
![](/img/reference/triola3.png)
Soutěže o klientovy produkty nebo o produkty jeho partnerů
![](/img/reference/triola4.png)
Články z magazínu, který Triola na svém webu vede
![](/img/reference/triola5.png)
Aktuality
![](/img/reference/triola6.png)
![](/img/reference/triola7.png)
Po společné domluvě jsme přidali také ankety a doplňovačky (např. co vás napadne jako první, když se řekne…), aby byl obsah pestřejší a interaktivnější.
![](/img/reference/triola8.png)
![](/img/reference/triola9.png)
Profil na Facebooku
Profil, respektive firemní stránku, si klient do velké míry vede sám. Od počátku spolupráce například reaguje na komentáře a zprávy, které se týkají prodejen, e-shopu nebo konkrétních produktů. Tento způsob komunikace nám přijde oboustranně výhodný – kdybychom totiž na komentáře reagovali my, nejprve bychom si informace museli vyžádat a později je zase tlumočit v odpovědích. Tím by se jednak prodlužovala doba odpovědi na samotný komentář nebo na zprávu, jednak by se tento proces podepsal na rozpočtu projektu.
V klientově rukách je také tvorba a správa událostí, jako jsou stylingové dny nebo akce na prodejnách, my na žádost pomáháme s texty.
![](/img/reference/triola10.png)
Jak se nám daří?
Čísla mluví za všechno, proto jsme vám některá důležitá z facebookových Přehledů vytáhli. Sledované hodnoty jsou z období od 1. 6. 2019 do 27. 3. 2020.
1. Vývoj počtu sledujících
![](/img/reference/triola11.jpg)
2. Reakce (míra zapojení) publika na Facebooku
![](/img/reference/triola12.png)
3. Dosah příspěvků (organický bez placení)
![](/img/reference/triola13.png)
Počet sledujících, míra zapojení publika a organický dosah příspěvků jednoznačně hovoří ve prospěch strategie, kterou jsme společně s klientem vytvořili. Věříme, že má smysl vést facebookovou stránku tímto stylem, dokud budou každá následující čísla vzestupná.
Co se nám osvědčilo a co plánujeme do budoucna?
Osvědčilo se nám:
- vytvářet kreativní a vřelé texty do jednotlivých příspěvků
- upozorňovat na novinky a slevy
- pořádat soutěže
- věnovat čas aktivnímu náboru nových fanoušků z uživatelů, kteří reagovali na příspěvky
A co v budoucnu?
- vytvářet více interaktivních příspěvků
- hledat nové způsoby, jak zaujmout texty takto krátkého formátu