Reference ACME Domácí péče

Správa PPC kampaní pro DOX

Centrum současného umění DOX je multifunkční prostor, který vznikl díky soukromé iniciativě přestavbou bývalé továrny v pražské čtvrti Holešovice. V tomto unikátním prostoru se konají výstavy, pořádají divadelní představení, koncerty přednášky i společenské diskuse.

Klient chtěl propagovat speciální sedmihodinový event nazvaný Noc ve městě. Účastník se vydá na cestu labyrintem industriální architektury Centra DOX, cestou prožije výjimečná představení, balancující na pomezí žánrů pohybového divadla, videa a dokumentu, poslechne si živou hudbu a vychutná si piknik na střeše, večeři při svíčkách či noční posezení pod vzducholodí. Druhou kampaň jsme cílili na Festival Contempuls 2019, sérii koncertů soudobé hudby.

Jak jsme postupovali při ladění/správě kampaní?

Klient si vede velmi dobře na sociálních sítích, kde vytváří kvalitní obsah. Výkonnostní reklamu zatím nepoužíval, a proto jsme mu hledali strategii, která by mu přinesla nové návštěvníky ve specifických projektech. Vzhledem k povaze klienta orientovaného na vizuální zážitky jsme se zaměřili na audiovizuální část PPC sítě. Pomohl nám kvalitní obsah klienta.

Bohužel z technických důvodů jsme nemohli vyhodnocovat počet přivedených objednávek, ale jen kvalitu přivedené návštěvnosti. Oba eventy, které jsme propagovali, byly úspěšné a s klientem pracujeme na přípravě dlouhodobé strategie.

Testovali jsme YouTube video a způsob, jak oslovit uživatele ve vyhledávací síti, kteří video viděli. Využili jsme k tomu Remarketingové seznamy pro reklamy ve vyhledávání (RLSA). Vzhledem k zajímavému obsahu se tento systém osvědčil více než obsahová reklama cílená přímo na publika.

Chcete podobné řešení?

Domluvte si konzultaci zdarma napište nám