Marketing a tvorba webů pro bydlící segment a developery

Prohlédněte si naše reference online marketingových prací pro klienty z bydlícího a developerského odvětví. Pro mnoha z nich jsme postavili a navrhli svébytné webové řešení, nastavujeme u nich SEO metodiku práce s obsahem a informacemi, píšeme atraktivní texty, děláme výkon za pomoci PPC kampaně a pomáháme řešit správu sociálních sítí. A pro jednoho nadnárodního klienta jsme i zajišťovali komplexní marketingový mix.

ikona 25 let Přes 25 let na trhu
ikona spolupráce Velké e-shopy i menší firmy
ikona magazín Vlastní magazín - za 1/4 cca milion návštěv
ikona nabídka Kompletní marketingové služby

Tvorba a správa webu a UX pro bydlící segment a developery

Pro tvorbu webů nejraději pracujeme na známé platformě Drupal. Máme k dispozici zkušený tým vývojářů, kteří se specializují čište jen na toto řešení. Ale stejně tak máme i vlastní tým WordPress vývojářů, který jsme využili např. u společnosti Mudicon, která realizuje stavby a provádí na nich technický dozor, kde jsme implementovali na web tento redakční systém. Ale dokážeme postavit nový web i na systémech jako je Joomla apod.

Na Drupalu 7 jsme postavili kvalitní webové řešení pro společnost Animo Bohemia, která vyrábí a montuje vstupní portály a dveře. S Animem Bohemia spolupracujeme i po programátorské správě. A je tomu také už přes 10 let, co na Drupalu jsme vytvořili vlastní interní bydlící magazín BydlímeKvalitně.cz, který dnes má pravidelně kvartál, co kvartál cca 900 tisíc unikátních návštěvníků (díky metodice SEO, dobrému obsahu a poutání ve Streamu Seznamu).

Náhled webu

Drupal platforma se stala rozhodujícím i pro kompletně nově přebudování a postavení webu Prague Classic Rental, společnosti, která se soustředí na pronájem apartmánu cizincům v Praze. Klientovi pomáháme se správou a vývojem námi započatého webového řešení. Pro nadnárodní společnost Touax s centrálou ve Francii, která byla dlouhou dobu lídrem na trhu výroby modulových objektů jsme např. vytvářeli responzivní design na Drupalu, prováděli update jádra systému a spravovali dlouho dobu celý web.

Náhled webu

Jsou pak zakázky, kde detailněji řešíme grafické a UX prvky k maximální spokojenosti klienta a efektivní průchodnosti webu, takové řešení jsme např. dělali u dodavatele stavebních materiálu KM Beta. Pěkně jsme si takto vyhráli i s jednoduchým prezentačním webem Rezidence Zámeckého Dvoru pro stavebního developera Sládek Group, pro kterého zároveň spravujeme jeho další weby. UX testování a postupné ladění webu jsme dělali i pro investičního developera Getberg.

Náhled webu

Dokážeme najít i vhodné řešení pro malé firmy a živnostníky. Takto jsme stavěli web pro pana Kajabu z Vestavěnek, který se zabývá výrobou a montáží vestavěných skříní na míru. Pan Kajaba je s námi přes více než 8 let. Pro podlahové studio BP Parket zase zajišťujeme pravidelnou správu webu.

Pro službu Prodejtosam.cz nabízející komplexní pomoc s inzercí na prodej realit jsme redesignovali a obsahově upravovali webovou prezentaci tak, aby přehledně a jednoduše dokázala odkomunikovat nabídku a zaujmout zájemce o inzerci realit. Na úpravě webu jsme spolupracovali s vývojářem klienta. Testovali a upravovali jsme vstupní stránky kampaně, aby se zvyšovala konverzní míra.

Náhled webu

SEO pro bydlící segment a developery

Budováním kvalitního obsahu a relevantních zpětných odkazů dlouhodobě pomáháme jednomu z největších nábytkových e-shopů v ČR Nákup.Nábytek – kde jsme pomohli vymyslet a úspěšně realizovat společně s klientem blogovou sekci a najít vhodná klíčová slova pro rozvoj. Zároveň jsme zlepšili odkazové portfolio díky dlouhodobé linkbuildingové strategii. Klíčová slova a úpravy obsahu pro lepší dohledatelnost u vyhledávačů také kontinuálně řešíme u Intery-Kuchyně a Intery Skříne, pro českého prodejce kuchyní a skříní.

Náhled webu

V minulosti jsme během krátkého času obdobným způsobem práce s klíčovými slovy pomohli společnosti Bope, která se zabývá montáží a prodejem oplocení. Na našem interním a již výše zmíněném portálu BydlímeKvalitně.cz jsme vhodně nalezené klíčové výrazy „přetavili“ do informační architektury a neopomněli jsme s nimi pracovat i v rámci kategorie štítků neboli tagů. Tímto způsobem práce jsme výrazně pomohli internímu prolinkování tematických stránek a podpořili tak SEO důvěryhodnost a autoritu domény.

Náhled webu

A také pro již výše zmíněný Touax jsme svého času zajišťovali kompletní SEO správu i pro zahraniční prostředí. Tam se nám podařilo dosáhnout dobrých výsledků ve vyhledávačích díky opravě technických parametrů webu. Konzultace k vhodné SEO metodice a přemýšlení nad obsahem u bytových projektů s námi pravidelně absolvoval i již výše zmíněny developer Getberg.

Náhled webu

Pro společnosti Stylish Rooms (prodejce moderního nábytku, skříní a kuchyní a specialisté na zařízení designového interiéru) a Komandor (výrobce vestavených skříní s posuvným mechanismem nebo otevíracími dveřmi) jsme při práci na SEO významně pracovali s různorodými linkbuildingovými metodami a využívali i vlastní nástroje, vytvořené pro tyto účely. Navíc pro Komandor jsme navrhli a realizovali aplikaci na míru.

Náhled webu

A pro již také výše zmíněné Vestavěnky jsme kromě postavení webu začali pracovat na vylepšování obsahu a dosáhli tak zvýšení konverznosti webu a lepší vyhledatelnosti na Googlu a Seznamu. Druhým pilířem úspěchu práce jsou taktéž i provozovaní linkbuildingové aktivity pro klienta.

Náhled webu

V rámci budování brandu pro již zmíněné Prodejtosam.cz také psali a publikovali edukační a službu představující články na relevantních externích médiích zabývajících se realitami a bydlením.

Copywriting pro bydlící segment a developery

S textací webového obsahu jsme výrazně pomohli české designové značce pro modulární domy MiniHaus, kde klient zároveň využil i naše know-how pro tvorbu off-line informačních a reklamních prospektů.

Náhled webu

Pro již výše zmíněně podlahové studio BP Parket jsme pomohli díky vlastním vyvíjeným nástrojům specializovaným na práci s obsahem u e-shopových kategorií se vhodnou textací jednotlivých produktů, aby byly unikátní a neduplikovaly se, více jsme o tom modelu práce psali zde.

Naše copywritery využíváme i pro náš magazín BydlimeKvalitne.cz, kde v koordinaci s našimi SEO specialisty konzultují vhodná témata a hledaná slova a dohromady tvoří efektivní tým. Výsledky to má! Postupně jsme si tak vytvořili tým lidí píšících jen pro segment bydlení.

Náhled webu

U výše již zmíněného klienta Prague Classic Rental jsme kromě navržení UX prvků, re-designů a tvorby webu pomohli s textací v anglickém jazyce. A pro již zmíněné Prodejtosam.cz jsme také psali a publikovali edukační a službu představující články na relevantních externích médiích zabývajících se realitami a bydlením.

Výkonnostní reklama PPC pro bydlící segment a developery

Pro již zmíněný velký e-shop Nákup-Nábytek jsme podrobně rozsegmentovali a nastavili reklamní sestavy a přiváděli požadovaný výkon a zvyšovali tržby. Stejně tak jsme ladili a optimalizovali výkon z PPC kampaní pro Utukutu, unikátního českého výrobce dřevěných hraček, houpacích prken pro děti a pomůcek pro dospělé.

PPC reklamami přivádíme lidi ke konverzi i u výše zmíněných klientů jako jsou BP Parket, Intery-Skříně a Intery-Kuchyně. Za speciální zmínku stojí ladění a styl práce s PPC reklamními sestavami u Animo Bohemia, kde cílíme na lokální území a kraje v ČR, dle jednotlivých pokynů od klienta.

Pro renomovaného švýcarského výrobce a prodejce stavebního materiálu a výrobků pro dům a zahradu Gutta jsme optimalizovali výkonovou PPC kampaň pro český trh. Focus byl zaměřen na produktové kampaně optimalizující nákupy na firemním e-shopu. Během stavební sezony jsme vytvářeli také ad hoc podporu pro akční produkty, např. zahradní pergoly. Pomáhali jsme klientovi vymýšlet také koncepty produktových videí a jejich optimální zapojení do obsahového marketingu.

Sociální sítě pro bydlící segment a developery

Se správou firemního Facebooku a Instagramu pomáháme u výše zmíněného MiniHausu, kde naší hlavní náplní je konzultovat obsah a pomáhat s nastavením cílových skupin. Pro Getberg jsme navrhli obsahovou strategii pro kampaně na FB, scénáře videí a koncept prodeje realit na realitních portálech.

Náhled Facebook stránky Minihaus

U Animo Bohemia jsme zase využívali při správě firemního FB vlastní kreativy při komunikaci a dokázali jsme pomáhat cíliti v rámci podpory HR náborových kampaní (stejně jako např. u Van Leeuwen). Naše zkušenosti a znalosti využíváme i v rámci vedení FB u našeho vlastního bydlícího portálu BydlímeKvalitně.cz.

Pro Prodejtosam.cz jsme navrhli a realizovali jsme marketingovou strategii komunikace a propagace služby. Řešili jsme obsah na FB profilu, navrhli a realizovali jsme propagační video služby.

Nastavení komplexní marketingové strategie pro bydlící segment a developery

Danfoss

Nadnárodní dánský koncern, který velice dbá na etiku a pečlivě si vybírá spolupracující dodavatele. Realizovali jsme pro něj velmi úspěšnou kampaň uvádějící na B2C trh produkt chytrého řízení vytápění domácnosti Danfoss LINK. Podrobným testováním, laděním UX vstupní stránky a postupnou optimalizací a zefektivněním kampaně jsme zdvacetinásobili konverzí míru, 10x snížili cenu za konverzi a během 6 měsíců trvání intenzivní výkonové kampaně jsme zaujali tisíce potenciálních zájemců o pořízení této technologie do domácnosti.

Náhled webu