zpět

Tvorba strategie linkbuildignu Příprava linkbuilding strategie

Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding zahrnuje širokou škálu možností a způsobů, jakými lze účinně zvyšovat návštěvnost. Základním principem je vytvářet síť kvalitních odkazů, které posilují váš web a jeho viditelnost ve výsledcích vyhledávání.

Během přípravy linkbuilding strategie je dobré nejprve provést analýzu webu, ta odhalí případné nedostatky a umožní vytvořit linkbuildinovou strategii, co nejefektivněji. Pro každé důležité klíčové slovo musí například existovat vhodná stránka vašeho webu, na kterou budeme odkazovat. Aby linkbuilding fungoval jak má, vše musí být nejprve perfektně promyšleno.

Neutrácíte v PPC zbytečně moc?

Napište si o audit výkonnosti kampaní ZDARMA napište nám

Náležitosti webu pro linkbuilding

Aby bylo možné na vaše stránky odkazovat a tím zvyšovat jejich důvěryhodnost pro vyhledávače, je nezbytné, aby byl váš web pro tuto činnost připraven. Existuje řada problémů, které znemožňují úspěšné budování zpětných odkazů. Mezi nejčastější patří např. rámce (frames) nebo nestálý obsah. Zatímco rámce dovolí odkazovat pouze na úvodní stránku, nestálý obsah může definitivně odradit kohokoli, kdo by chtěl na váš web odkázat. Častou chybou při budování zpětných odkazů je také nepřehledná URL adresa vašich stránek.

Příklady strategií linkbuildingu

  • Strategie získávání odkazů na tematických webech,
  • plán rozvoje externího obsahu,
  • zlepšení interního prolinkování webu,
  • strategie inbound marketingu,
  • strategie linkbaitingu,
  • plán pro média a sociální sítě,
  • strategie zaměřená na blogy,
  • strategie sledování zmínek,
  • strategie broken linkbuildingu.

Chci linkbuilding strategii

Napište své dotazy, nebo nám zanechte telefon. Rádi se vám ozveme.

Blogujeme!

Petra Malá, Copywriter a obsahový specialista v AIRA Group

„Lidé nechtějí zaplatit dobrého copywritera,“ mrzí „gramatickou nacistku“ Petru Malou

Má psa, přišla ze Včeliště a píše mimo jiné pro „Kočky“ (Jsmekocky.cz). A dnes se dozvíme, jak vidí práci s obsahem a proč se nevyplatí ji podceňovat. Začíná rozhovor s copywri...

číst
SEO má spoustu pomocníků. Podíváme se na ty, které nejlépe posunou váš web k větší vyhledatelnosti a k lepšímu konverznímu poměru.

Infografika: Kdo umí nastartovat SEO

Znáte klíčová slova, která katapultují nahoru vaše klíčová slova? I když zkratku SEO mnoho lidí nemá rádo a zaklíná se "přirozeným obsahem", nemůžeme na optimalizaci zapomenout. J...

číst
chci jít na blog