Redesign a migrace obsahu webu 
Hubertus, který hřál, když byla vaše babička mladá, už dneska téměř nehřeje a velkou parádu s ním také neuděláte. Web, který jste vaší firmě založili v devadesátých letech, je na tom podobně. Pořád tu najdete informace, ale rozhodně si tu nic nekoupíte – staré weby navíc oproti starým kabátům nehřejí vůbec – nestíhají totiž dostát všem požadavkům moderních technologií.
Možná jste vlastníky právě takového webu a hledáte způsob, jak jej doopravdy využít ku svému prospěchu. Vhodným řešením je v tomto případě migrace obsahu webu – ta zachová obsah stránek, ale oblékne jej do nového, funkčního kabátu. Migraci lze využít k updatu nebo přechodu na jiný redakční systém, se zajímavým redesignem a přehledně formátovaným textem si pak váš kvalitní obsah konečně někdo přečte.
Co změní migrace obsahu webu?
- Zvýší se použitelnost webu.
- Zlepší se možnosti SEO - optimalizace pro vyhledávače.
- Váš web se zrychlí a omezí se jeho výpadky.
- Web upoutá návštěvníka na první pohled.
- Rychle poskytne hledanou informaci.
Díky odbornému přesměrování starých stránek se nemusíte obávat ztráty svých složitě vydobytých pozic ve vyhledávačích. Naopak díky propracovanější podpoře SEO se vám otevřou zcela nové možnosti v optimalizaci pro vyhledávače.
Související služby
Blogujeme!

UX design umí být věda? 10+1 pravidel pro uživatelsky přívětivý web
Mít krásný webdesign nestačí. Aby web opravdu vydělával, je zapotřebí dodržovat principy UX neboli uživatelské přívětivosti. Přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co by měl...
číst
Pandemická expanze e-shopů v Česku pokračuje
Česko je v rámci Evropy považováno za e-shopovou velmoc. Jak se dařilo internetovým obchodům ve 3. čtvrtletí roku 2021? To se dozvíte v našem článku, tak vzhůru na něj!...
číst