Sociální sítě Sociální sítě

Osobní kontakt je k nezaplacení. Když vám kamarád řekne, že na tenhle film rozhodně musíte jít, je dost možné, že na něj půjdete. Stejně tak vám může doporučit cokoli jiného, třeba firmu, která vyrábí skříně. Dobrým kamarádem asi třetiny všech Čechů je Facebook. Radí jim, s kým se spřátelit, kam zajít a v neposlední řadě také, co si koupit.

Výhody Facebook profilu od nás

  • FB profil je funguje, pokud se o něj pravidelně staráte. Víme jak na to a jak zajistit největší efektivitu.
  • Sledujeme moderní trendy – víme, jak sociální sítě co nejvíce využít.
  • Facebook se mění ze dne na den a vyznat se v jeho nových funkcích, ale i nejrůznějších smluvních podmínkách, zabere spoustu času. Nechte všechny starosti na nás a užívejte si jen přibývajících fanoušků.
  • Víme, co na sociálních sítích publikovat a co se pro tuto komunikaci nehodí.

Potřebuji propagaci na sociálních sítích

napište nám

Marketingové využití je důležité pro budování dobrého jména vaší firmy a v neposlední řadě i k získávání fanouškovské základny. Ta se může tvořit buď kolem celé vaší společnosti, nebo kolem jednotlivých produktů. Účinnost aktivit na sociálních sítích vám samozřejmě spolehlivě změříme.

O placené inzerci na Facebooku se více dozvíte na stránce o Facebook PPC reklamě.

Mít profil na Facebooku je dnes téměř nutnost – lidé na něm tráví enormní množství času a hledají na něm prakticky spoustu informací. Naším úkolem bude, aby našli i vaši firmu. FB profil je výborným způsobem, jak efektivně komunikovat se zákazníky i jak je evidovat. Lidé ocení, když na něm najdou nejen důležité informace, ale i novinky z oboru a zajímavosti. Postaráme se o to, aby váš profil byl funkční, pravidelně aktualizovaný a pro návštěvníka co nejpřínosnější.

Starším kolegou facebookové komunikace je klasický Email marketing.

Víte, že...

Na sociálních sítích vám pomůžeme i s inzercí, což je velmi dobrý způsob, jak zblízka oslovit přesně cílenou skupinu lidí. Na Facebooku můžete zacílit reklamu dle pohlaví, věku, vzdělání, nebo rodinného „stavu“. V tedy podstatě podle všech informací, které na sebe uživatelé prozradili.

FB profil by měl mít každý, kdo chce oslovit zblízka své cílové skupiny a propojit web s širokou veřejností. Nezbytností by měl facebook být pro e-shopy, komunitně založené weby a obecně pro všechny stránky s vysokou návštěvností. Nesprávné navržení strategie facebook profilu může navíc firmě více uškodit než pomoci. Proto je důležité probrat tuto záležitost s odborníky.

Podívejte se na naše úspěšné facebook kampaně!

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog