Copywriting Copywriting

Když nevíte, jak si správně vybrat společenský oblek a prodavačka vám oznámí, že má oblek A, B a C, zřejmě půjdete jinam. Ale pokud vás prodavačka ladně provede sortimentem, nabídne vám oblek přesně pro vás, vysvětlí číslování velikostí a poradí triky, jak ho kombinovat s dalším oblečením, zaplatíte tučný obnos a ještě jí poděkujete. A přesně takhle je to i s texty na internetových stránkách.

Není totiž nic horšího než hledat výrobek a na všech webech najít ten stejný, nudný popis. Jakmile ale jeden portál vybočí a svým návštěvníkům nabídne originální a informačně hodnotný obsah, má vyhráno – v očích potenciálního zákazníka se stává odborníkem ve svém branži, a je proto ideálním prodejcem. Když se k tomu přidá ještě přehledná struktura textu se záchytnými body alias klíčovými slovy, je tu velká šance, že návštěvníci webu přestanou stránky jenom „skenovat“ očima a reálně se do nich začtou.

Potřebuji dobré texty

napište nám

Co je pro mě lepší - SEO, nebo copywriting?

Taková otázka je častá, ale odpověď na ni je vždycky stejná – copywriting je nedílnou součástí SEO a naopak. Proto je nejúčinnější tyhle dvě techniky kombinovat. Pokud návštěvníka webu nezaujmete do 6 vteřin, odejde a veškeré SEO je v tu chvíli zbytečné.

Jak je důležité míti copywritera

Mít přínosný obsah, který zaujme, je prací copywritera. Copywriting by se tedy dal přeložit jako psaní textů, které své čtenáře přitáhnou a postupně provedou vaším webem až k závěrečné objednávce. Aby se tak stalo, musí být texty nejen dobře a zajímavě napsané, ale musí také obsahovat klíčová slova, musí být dobře strukturované a návštěvníkovi nabídnout přehledné informace. Ty totiž ocení každý, i vyhledávače!

Co můžete získat s copywritingem od Airy?

  • Zajímavé texty, které jsou optimalizované na vybraná klíčová slova.
  • Lepší dohledatelnost na internetu,
  • kvalitní popis vašich produktů a služeb,
  • zlepšení konverze webu (přeměna návštěvníka na zákazníka),
  • slogany a motta pro vaši společnost.

Úkolem copywritera je získat důvěru návštěvníků webu a přesvědčit je o tom, že právě tahle stránka je ta, kterou hledal. Cílem je prodat, a proto veškeré informace včetně popisu aktivit vaší firmy, její historie nebo třeba uspořádání kontaktů musí být podřízeny tomuto účelu. Důležité je také umět vystihnout, v čem se vaše nabídka liší od konkurenční a napsat texty tak, aby jejich forma a styl oslovily vaši cílovou skupinu.

Blogujeme!

copywriterka ve stresu

7 situací, kdy to copywriterovi nepíše

Deadline je fuč a text nikde. Vyvineme na copywritera opravdu velký nátlak, křičíme, dupeme a vyhrožujeme, konečně vše dostaneme, ale není to podle našich představ. Víte, kdy na copywri...

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere!

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere

Žádná občanka, žádný pas, na internetu můžete svobodně cestovat a poučit se od zahraničních kapacit. Vybral jsem pro vás 5 anglicky psaných blogů, které mají velmi dobrou reputaci, ...

chci jít na blog