Příprava bannerové kampaně Plánování bannerové kampaně

Bannerová reklama je snad nejstarší formou internetové reklamy. Od svého vzniku prošla řadou změn a v současné době je považována spíše za účinný nástroj pro velké firmy. Pokud je ale s bannerovou reklamou pracováno profesionálně, lze ji využít pro každého – jediné, co k tomu potřebujete, je know how!

V našem zájmu je, aby vaše reklamní kampaň byla co nejúspěšnější. Proto vám nebudeme vnucovat bannerovou reklamu, pokud pro vás nebude maximálně přínosná. Při plánování bannerové kampaně totiž záleží na mnoha faktorech – od správného umístění, přes dobře zvolenou velikost banneru až po grafické zpracování.

Chci bannerovou kampaň

napište nám

Jak plánujeme bannerové kampaně?

  • Nejprve je nutné určit cílovou skupinu kampaně.
  • Pak společně rozhodneme, za jakých podmínek pro vás bude bannerová reklama výhodná.
  • Vymyslíme ideální formu, objem a umístění bannerové reklamy – mediaplán.
  • Stanovíme si kvalitativní i kvantitativní cíle kampaně.
  • Navrhneme grafickou podobu bannerů.
  • Bannerovou kampaň budeme průběžně vyhodnocovat a nakonec změříme výsledky.

Plánování bannerové reklamy (někdy také označované jako display reklama) je nutné neustále konfrontovat s aktuálním vývojem online marketingu. Na principy, které kdysi dávno fungovaly, se musíme naučit zapomenout a vždy vycházet z momentálního uživatelského chování na internetu.

Bannerové slepotě, která se objevila v důsledku vysokého množství bannerů, lze v dnešní době účinně předcházet originálním zpracováním či umístěním bannerů. Naším hlavním cílem je efektivita každé kampaně, ať už je cílem klienta zvýšit povědomí o značce nebo prodat konkrétní produkt.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog