Tvorba newsletteru Tvorba newsletteru

Komunikace se zákazníky je klíčový prvek úspěšného marketingového působení jakékoli firmy. Lidé o vás potřebují slyšet pravidelně, aby si vaše jméno vryli do paměti. Právě na budování značky jsou často vynakládány velké prostředky. Značku úspěšně buduje bannerová reklama, facebookový profil firmy nebo články. Často opomíjenou, avšak velmi účinnou metodou ale může být i tvorba newsletterů.

Naši programátoři proto vytvořili speciální aplikaci na tvorbu newsletterů, s jejíž pomocí bude vaše komunikace se stávajícími i budoucími zákazníky profesionální, efektivní a bezpečná. S pomocí této aplikace jsme schopni oslovit prakticky neomezené množství příjemců za nízké náklady. Vaše emaily navíc získají originální grafiku, která podpoří konkrétní vnímaní firmy.

Chci oslovit zákazníky

napište nám

Co obnáší tvorba newsletteru?

  • Vytvoření komplexní databáze příjemců newsletteru
  • Návrh grafického designu newsletteru
  • Tvorba kvalitního obsahu, který čtenáře zaujme
  • Statistické vyhodnocení úspěšnosti newsletteru

Newsletter je možné pojmout buď jako čistě obchodní, propagační sdělení, jehož hlavním cílem je podpořit prodej, nebo můžete vaše zákazníky oslovit firemním newsletterem, který kromě novinek ve společnosti přináší i zajímavé informace z oboru. V obou případech ale platí, že tvorba newsletteru patří do rukou odborníků. Jejich nesprávným používáním můžete v České republice velmi snadno porušit zákon.

Ukázky našich newsletterů

newsletter ESO travel newsletter Hockeysportshop newsletter Tandem

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog