Tvorba newsletteru Tvorba newsletteru

Komunikace se zákazníky je klíčový prvek úspěšného marketingového působení jakékoli firmy. Lidé o vás potřebují slyšet pravidelně, aby si vaše jméno vryli do paměti. Právě na budování značky jsou často vynakládány velké prostředky. Značku úspěšně buduje bannerová reklama, facebookový profil firmy nebo články. Často opomíjenou, avšak velmi účinnou metodou ale může být i tvorba newsletterů.

Naši programátoři proto vytvořili speciální aplikaci na tvorbu newsletterů, s jejíž pomocí bude vaše komunikace se stávajícími i budoucími zákazníky profesionální, efektivní a bezpečná. S pomocí této aplikace jsme schopni oslovit prakticky neomezené množství příjemců za nízké náklady. Vaše emaily navíc získají originální grafiku, která podpoří konkrétní vnímaní firmy.

Chci oslovit zákazníky

napište nám

Co obnáší tvorba newsletteru?

  • Vytvoření komplexní databáze příjemců newsletteru
  • Návrh grafického designu newsletteru
  • Tvorba kvalitního obsahu, který čtenáře zaujme
  • Statistické vyhodnocení úspěšnosti newsletteru

Newsletter je možné pojmout buď jako čistě obchodní, propagační sdělení, jehož hlavním cílem je podpořit prodej, nebo můžete vaše zákazníky oslovit firemním newsletterem, který kromě novinek ve společnosti přináší i zajímavé informace z oboru. V obou případech ale platí, že tvorba newsletteru patří do rukou odborníků. Jejich nesprávným používáním můžete v České republice velmi snadno porušit zákon.

Ukázky našich newsletterů

newsletter ESO travel newsletter Hockeysportshop newsletter Tandem

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog