Success story – PPC a facebook kampaně

PPC a Facebook kampaně umíme také skvěle!

Ze všeho nejraději sice vylepšujeme pozice stránek našich klientů ve vyhledávačích a přivádíme jim tak na weby bezplatnou návštěvnost, disponujeme ale také odborníky a chytrými nápady na placené kampaně. Jsou totiž situace, kdy je tato strategie výhodná a zákazníky přivede rychleji (např. při doprodeji sezónních výrobků, rychlé propagaci slev atd.). Při dobrém nastavení kampaní se dá dosáhnout velmi nízkých cen za proklik (v řádu korun).

Loga

PPC a Facebook kampaně mají jednu velkou výhodu – po spuštění jsou ihned vidět a začnou okamžitě přivádět potenciální zákazníky. V PPC kampaních funguje mnoho strategií – tady je přehled několika úspěšně realizovaných:

Úkol č.1: Naplnit zbylá místa v pomaturitním studiu

Loga

Loni jsme pro jazykovou školu připravili PPC kampaň na Facebooku. Cílem bylo zaplnit místa ve třídách pomaturitního studia. Výsledek? Počet zájemců oslovených kampaní převýšil nabídku, otevřelo se ještě více tříd, než bylo původně zamýšleno. Finančně to dopadlo také dobře – útrata v řádu tisíců Kč, zisk cca 1400 prokliků na propagovaný produkt, cena za proklik v řádu několika korun.
Díky propagaci na Facebooku, možnosti přesného zacílení na konkrétní skupinu zájemců a vhodně připravené kampani byl bonusem celé akce také zisk několika desítek nových fanoušků profilu jazykové školy. Ti díky tomu dodnes ví, co nového jejich oblíbená jazyková škola podniká.

Zápasíte s podobným problémem i vy? Zkuste Facebook kampaň s námi!

Úkol č.2: Pokrýt velmi konkurenční oblast s co nejnižšími náklady

Loga

Přes PPC kampaně pomáháme prodávat např. vestavěné skříně. Je to poměrně drahý produkt, na trhu je veliká konkurence, ceny jsou proto vyšponované i v PPC kampaních. Jak tam být vidět a zároveň se finančně nezruinovat? Zvlášť v období, kdy je o skříně největší zájem? Když SEO nestačí, zvolili jsme PPC kampaň, efektivně nastavili rozpočet, podle zkušeností vybrali klíčová slova s velkou mírou konverze, chytře nastavili ceny za jednotlivá slova tak, aby se vyhnula přepláceným prémiovým pozicím a potom hlídali, vyhodnocovali a upravovali kampaň tak, aby fungovala efektivně. A výsledek? Dlouhodobá cena prokliku okolo 3 Kč, stovky přivedených zákazníků a hlavně cena za konverzi okolo 250Kč. To je u prodaného výrobku v průměrné ceně přes 30 000 Kč slušný výkon.

Chcete za PPC reklamu také utrácet efektivně? Víme, jak na to!

Úkol č.3: Pružně střídat strategie a maximalizovat viditelnost inzerátů a prokliky

Jsou obory, ve kterých chce být klient v PPC někdy vidět s inzeráty na prvních pozicích, předčit veškerou konkurenci a slíznout smetanu, jindy zase efektivně vyzobávat ty zákazníky, kteří pečlivě váží a hledají a nenaletí na první nabídku. A nejlíp, aby se obě strategie doplňovaly během každého dne a přivedly co nejvíc zájemců. I toto lze v PPC kampaních vyřešit, stačí jen dobře vymyslet strukturu kampaně, zacílení, načasování, rozpočty a vhodné texty inzerátů. Výsledkem takové kampaně pak je maximalizace viditelnosti inzerátů a posbírání maximálního možného počtu potenciálních zákazníků.

Marketingové strategie tvoříme na míru, máme zkušenosti a jsme připraveni řešit cokoliv!

Víte že?

PPC je vhodný a rychle fungující doplněk k SEO, každopádně mějte na paměti, že je to návštěvnost kupovaná. Pokud jsou peníze, funguje. Když peníze dojdou, nikdo další už na stránky nepřijde. Přivádění návštěv na web díky dobré optimalizaci obsahu (širokému záběrů vhodných klíčových slov a dobrým pozicím stránek na tato klíčová slova ve vyhledávačích) bude fungovat dlouhodobě, s mnohem delší setrvačností a hlavně ZDARMA.

Poznejte více o SEO.

K našim úspěšným strategiím pochopitelně nemůžeme sdělit úplné detaily, pokud by vás zajímalo, jak konkrétně můžeme pomoci VÁM a vaší firmě, kontaktujte nás – něco určitě vymyslíme!