Minisites Minisites

Minisites nebo také microsites či podpůrné weby jsou internetové stránky, které za nízké náklady efektivně zpropagují konkrétní službu nebo výrobek. Nejen že zvýší povědomí o konkrétním artiklu a vaší firmě, navíc ve spolupráci s dobrým SEO snadno obsadí přední pozice ve výsledcích v internetových vyhledávačích.

Obecně platí, že je mnohem snazší předstihnout konkurenci s kvalitní minisite než s kategorií e-shopu. Obě můžou propagovat stejný výrobek, ale minisite na to má mnohem větší prostor. Minisites jsou specializované stránky o 3 až 5 podstránkách s jednoduchým designem, jejichž hlavní úlohou je prodat konkrétní službu nebo výrobek a zároveň podpořit váš hlavní web.

Potřebuji minisite

napište nám

Kdy využít minisites?

  • Jeden z vašich produktů je často hledaný – vytvoříme pro něj minisite, která ve vyhledávačích snadno předstihne váš, ale i konkurenční e-shop.
  • Máte originální produkt, který chcete představit veřejnosti
  • Z minisites povedou odkazy na váš hlavní web, což rozšíří vás odkazový profil.

Aby mohla ministe dobře fungovat, musí mít užitečný a zajímavý obsah, který je zároveň optimalizován pro vyhledávače, aby šel snadno dohledat. Pokud nás oslovíte, vytvoříme pro vás atraktivní ministes s poutavým designem, zajistíme hodnotný copywriting a v případě potřeby zařídíme i hosting a doménu.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog