Psaní textů pro web Psaní textů pro web

Obsah stránek je to nejdůležitější. Vašeho potenciálního zákazníka možná zaujme originální grafika nebo šíře sortimentu, pokud se ale nedozví to, co potřebuje, pravděpodobně u vás ani nic nekoupí. I když lidé webové stránky pouze „skenují“ pohledem, není radno je podceňovat. Jakmile se totiž do webu začtou, chtějí dostat to, co hledali.

Napsat text na web, který vaši návštěvníci ocení a na jehož základě si v nejlepším případě vaši službu koupí, není jednoduché. Sami víte, že zkušený obchodník vás někdy dokáže „ukecat“ – a přesně takhle to může umět i web. Profesionální copywriteři vědí, jak se lidé při čtení internetových stránek chovají, a na základě toho vymysleli řadu principů, které je dobré dodržovat.

Potřebuji dobré texty

napište nám

Některé zásady pro texty na web

  • Texty musí být informačně přínosné a formálně zajímavé,
  • musí obsahovat záchytné body, které při skenování čtenáře zaujmou,
  • texty musí být strukturované a srozumitelné,
  • nejcennější schopností copywritera je udržet pozornost,
  • v textech musí být klíčová slova,
  • i texty na web musí mít šmrnc a styl.

Protože lidé nejsou stroje, neplatí na všechny to samé a není možné donekonečna omílat osvědčené triky. Internetové chování se neustále vyvíjí a je na nás, abychom vám zajistili takové texty, které budou sedět zvolené cílové skupině.

Blogujeme!

copywriterka ve stresu

7 situací, kdy to copywriterovi nepíše

Deadline je fuč a text nikde. Vyvineme na copywritera opravdu velký nátlak, křičíme, dupeme a vyhrožujeme, konečně vše dostaneme, ale není to podle našich představ. Víte, kdy na copywri...

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere!

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere

Žádná občanka, žádný pas, na internetu můžete svobodně cestovat a poučit se od zahraničních kapacit. Vybral jsem pro vás 5 anglicky psaných blogů, které mají velmi dobrou reputaci, ...

chci jít na blog