Psaní textů pro web Psaní textů pro web

Obsah stránek je to nejdůležitější. Vašeho potenciálního zákazníka možná zaujme originální grafika nebo šíře sortimentu, pokud se ale nedozví to, co potřebuje, pravděpodobně u vás ani nic nekoupí. I když lidé webové stránky pouze „skenují“ pohledem, není radno je podceňovat. Jakmile se totiž do webu začtou, chtějí dostat to, co hledali.

Napsat text na web, který vaši návštěvníci ocení a na jehož základě si v nejlepším případě vaši službu koupí, není jednoduché. Sami víte, že zkušený obchodník vás někdy dokáže „ukecat“ – a přesně takhle to může umět i web. Profesionální copywriteři vědí, jak se lidé při čtení internetových stránek chovají, a na základě toho vymysleli řadu principů, které je dobré dodržovat.

Potřebuji dobré texty

napište nám

Některé zásady pro texty na web

  • Texty musí být informačně přínosné a formálně zajímavé,
  • musí obsahovat záchytné body, které při skenování čtenáře zaujmou,
  • texty musí být strukturované a srozumitelné,
  • nejcennější schopností copywritera je udržet pozornost,
  • v textech musí být klíčová slova,
  • i texty na web musí mít šmrnc a styl.

Protože lidé nejsou stroje, neplatí na všechny to samé a není možné donekonečna omílat osvědčené triky. Internetové chování se neustále vyvíjí a je na nás, abychom vám zajistili takové texty, které budou sedět zvolené cílové skupině.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog