Chci oslovit zákazníky

napište nám

Co se dozvím z vyhodnocení úspěšnosti kampaně?

  • Kolik lidí u mě nakoupilo na základě přečteného newsletteru
  • Kolik lidí si newsletter doopravdy přečetlo
  • Kolik lidí newsletter ani neotevřelo
  • Kolik lidí z newsletteru přišlo na moje stránky

Takto získané údaje vám prozradí, na co se v příštím newsletteru zaměřit a co změnit. Hlavním přínosem je ale informace o tom, co se vašim zákazníkům líbí a co je naopak nezajímá. Tato cenná data pak můžeme společně využít v plánování celé marketingové strategie vaší firmy.

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog