Chci oslovit zákazníky

napište nám

Co se dozvím z vyhodnocení úspěšnosti kampaně?

  • Kolik lidí u mě nakoupilo na základě přečteného newsletteru
  • Kolik lidí si newsletter doopravdy přečetlo
  • Kolik lidí newsletter ani neotevřelo
  • Kolik lidí z newsletteru přišlo na moje stránky

Takto získané údaje vám prozradí, na co se v příštím newsletteru zaměřit a co změnit. Hlavním přínosem je ale informace o tom, co se vašim zákazníkům líbí a co je naopak nezajímá. Tato cenná data pak můžeme společně využít v plánování celé marketingové strategie vaší firmy.

Blogujeme!

démon typografie

Vybrané lahůdky z typografie: 7 chyb, které mění text v napohled nepříjemnou záležitost

Drtivá většina copywriterů umí psát, ale chybu občas udělají i ti nejzkušenější. A když zrovna nejde o pravopis nebo stylistiku, ve hře je typografie. Vyhmátla jsem nejčastější ch...

Přiveďte zákazníky z Facebooku na web

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně přihlásí přes 4,5 milionu lidí. To je obrovský prostor pro reklamní sdělení. Jak...

chci jít na blog