Marketing pro cestovní kanceláře Marketing pro cestovní kanceláře

Někteří z našich nejvýznamnějších klientů jsou cestovní kanceláře. Za dlouhé roky spolupráce jsme se si vytvořili osvědčené postupy, které při online marketingu pro cestovní kanceláře zabírají. Ale nebojte se – nebudeme vám nutit žádné „stoprocentně fungující“ balíky služeb – zakládáme si na individuálním přístupu ke každému našemu klientovi.

Chcete oslovit zákazníky po svém? Vymyslíme společně marketingovou strategii, která zaujme VAŠI cílovou skupinu, které bude nabízet VAŠE produkty. Poradíme vám, jaká kombinace služeb bude nejvýhodnější a nejúčinnější pro vaše cíle.

Chci marketingovou kampaň

napište nám

Jak děláme marketing cestovní kanceláři?

  • Základ jsou přehledné a poutavé webové stránky s profesionálním SEO
  • Na ně vám napíšeme kvalitní obsah, který si najde návštěvníky sám
  • Zprovozníme podpůrné minisites o vašich top destinacích
  • Budeme pravidelně publikovat PR články pro vás na míru
  • Vytvoříme originální PPC kampaň, o jejíž správu i monitoring se postaráme
  • Vaše klienty budeme průběžně kontaktovat pomocí newsletterů
  • Založíme vám firemní profil na Facebooku, budeme ho spravovat a pravidelně aktualizovat
  • Vytvoříme vám další firemní materiály jako katalogy nebo letáky

Mezi naše přední klienty z oblasti cestovního ruchu patří například velké cestovní kanceláře ESO travel nebo Firotour. Ten správný marketingový mix ale namícháme i pro vás, ať už jste cestovka s tisíci zákazníků nebo malá firma, prodávající zájezdy po České republice.

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog