Stanovení cílů marketingu Stanovení cílů

„Dvakrát měř, jednou řež,“ říká známé české pořekadlo a v marketingu je to jedna z nejdůležitějších pouček – měřit se tu musí všechno, a to nejen předem, ale pořád. Správné plánování marketingové kampaně vám totiž může výrazně ušetřit peníze i čas.

Aby bylo možné začít s marketingovou kampaní, je nezbytné, abyste dokonale znali svoje „hřiště“, tedy oblast vašeho podnikání. Detailní znalost konkurence a její nabídky vám můžeme zprostředkovat v naší analýze konkurence, důležitá je také analýza cílové skupiny a znalost potenciálního zákazníka. To vše hraje velikou roli při stanovení cílů marketingové kampaně.

Potřebuji marketingovou strategii

napište nám

Co si ujasnit před marketingovou kampaní?

  • Jaké jsou silné a slabé stránky oproti konkurenci
  • Co je nejzajímavější vlastností vašich produktů pro zákazníka
  • Jaký produkt je z hlediska zisku klíčový
  • Koho chci marketingovou kampaní oslovit

Na takto připravenou půdu je možné zasít semínka úspěšné kampaně. Aby ale mohla vyrůst, je třeba je zalévat – časový a finanční rozpočet marketingové kampaně musí být detailní a obsahovat všechny možné náklady. Ty je možné odhadnout pouze v případě, že si stanovíme konkrétní, realistické a měřitelné cíle.

Cílem marketingové kampaně může být:

  • Zvýšení prodeje
  • Zvýšení povědomí o značce
  • Zvýšení zákaznické věrnosti
  • Brand building – propojení značky se správným obsahem
  • Positioning – posun ve vnímání produktů

Dále by vás mohlo zajímat:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog