SEO - optimalizace webu SEO

Představte si, že chcete jet na víkend do Krkonoš a hledáte si hotel. Otevřete Google nebo Seznam a s největší pravděpodobností zadáte do vyhledávacího políčka slovní spojení „hotel Krkonoše“ nebo třeba „levné ubytování Krkonoše“. Výsledky, které se objeví v horní části a po pravé straně stránky, jsou zaplacené. Ty další mají kvalitní SEO. A ty pod nimi na dalších stranách vyhledávání už nikdo nechce číst.

Hlavní výhody SEO

  • Vaše stránky přestanou být neviditelné.
  • Zvýšení autority vašeho webu pro vyhledávače.
  • Díky dobře zvoleným klíčovým slovům získáte relevantní návštěvníky – potenciální zákazníky.
  • Kontinuální práce přináší stabilní výsledek.
  • Maximalizace počtu návštěvníků z vyhledavačů.
  • Nejlepší poměr cena/míra zviditelnění.

Nezávazná poptávka

napište nám

Optimalizace stránek pro vyhledávače, SEO neboli Search Engine Optimization, je efektivní způsob, jak levně získat vysokou a dobře cílenou návštěvnost vašeho webu. Jedná se o dlouhodobou a snad nejkvalitnější návštěvnost, jakou na web vůbec lze přivést. SEO totiž mnoha různými nástroji neustále přesvědčuje internetové vyhledávače, že právě vaše stránka je pro hledané klíčové slovo relevantní. Pokud se optimalizace dělá dobře a dlouhodobě, je k nezaplacení, protože zákazník hledal hotel v Krkonoších a našel VÁŠ hotel v Krkonoších.

Podívejte se na úspěchy naší práce na SEO.

Víte, že...

Víte, že sousloví "SEO optimalizace" je vlastně nesmysl? Doslovně rozepsané to totiž znamená tohle: Optimalizace pro vyhledávače optimalizace. Problém je, že potenciální zákazníci to často neví a SEO služby hledají skrze tento výraz. Důsledek? Na internetu najdete celé stránky, optimalizované na výraz SEO optimalizace!

Co můžete získat se SEO od Airy?

  • Analýzu webu (analýza klíčových slov, použitelnosti, přístupnosti a návštěvnosti stránek).
  • SEO správu na klíč – nemusíte se o web starat, naši profesionálové to udělají za vás.
  • Dlouhodobou správou stránek a zvýšíme jejich vyhledatelnost a udržíme je na horních pozicích ve vyhledavačích.
  • S odborným SEO předejdete fatálním chybám.
  • Zlepšení konvertibility webu (přeměna návštěvníka na zákazníka).
  • Pravidelné a přehledné reporty s výsledky.

Jak to funguje?

Optimalizace webových stránek začíná schůzkou s klientem. Ten musí vědět, co vlastně od SEO profesionálů očekává. Chce svoji společnost pouze zviditelnit? Nebo umístit odkaz na své stránky na prvních místech v Googlu, či zvýšit prodeje? Od této základní pozice se pak odvíjí veškerá práce na SEO, její celková náročnost i cena.

Dalším krokem k úspěšné webové prezentaci je analýza klíčových slov, na která má být web optimalizován. Ideální klíčové slovo je takové, které všichni hledají, ale nikdo z vašich konkurentů o tom neví. Zvolit správný poměr relevance, hledanosti a konkurence je skutečná věda a s každým klientem je třeba vymyslet specifický postup na míru.

Obecně ale platí, že při práci na optimalizaci je nutné věnovat se dvěma oblastem – on-page a off-page faktorům. On-page faktory jsou takové, které přímo souvisejí se strukturou nebo obsahem webu (např. relevance klíčových slov a jejich počet výskytu, metadata , kvalita kódování stránek). Off-page faktory jsou pak ty, které web podporují zvenčí (zpětné odkazy, minisites). Všechny tyto faktory mají velký vliv na vyhledatelnost vašeho webu a my ji dokážeme pozitivně ovlivnit.

Blogujeme!

copywriterka ve stresu

7 situací, kdy to copywriterovi nepíše

Deadline je fuč a text nikde. Vyvineme na copywritera opravdu velký nátlak, křičíme, dupeme a vyhrožujeme, konečně vše dostaneme, ale není to podle našich představ. Víte, kdy na copywri...

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere!

5 zahraničních blogů, které český digitální markeťák prostě žere

Žádná občanka, žádný pas, na internetu můžete svobodně cestovat a poučit se od zahraničních kapacit. Vybral jsem pro vás 5 anglicky psaných blogů, které mají velmi dobrou reputaci, ...

chci jít na blog