Tvorba bannerů Tvorba bannerů

Protože lidé se na internetu naučili velké množství bannerů přehlížet, je při jejich tvorbě důležité stále vymýšlet nové způsoby, jak příjemce sdělení oslovit. Naši grafici jsou autory mnoha úspěšných bannerů, které našim zákazníkům přinesly řadu návštěv. Aby byla bannerová kampaň úspěšná, musíme ale vždy začít od začátku.

Jak se platí bannerová reklama?

Bannerovou reklamu je možné platit buď za počet zobrazení banneru na stránce nebo za konkrétní umístění na stránce na určitou dobu. Dokonce je i možné koncipovat bannerovou reklamu jako PPC kampaň a platit jen za každé kliknutí.

Připravíme pro vás zcela originální bannery na míru, a to na základě podrobné analýzy klíčových slov a určení cílové skupiny. Důležité pro nás budou také cíle, které bannerovou kampaní chcete sledovat. Tvorbu banneru lze koncipovat jako představení nového produktu, ale také jako nástroj, jak efektivně zvýšit povědomí o značce (branding).

Potřebuji reklamní bannery

napište nám

Hlavní výhody bannerové reklamy

  • Funguje velmi rychle.
  • Je-li správně nastavená, vyplatí se.
  • Buduje image i bez prokliků.
  • Ve správných médiích může být přesně cílená.
  • Je-li originální, nikdo ji nepřehlédne.
  • Zasáhne velkou masu lidí.
  • Výsledky umíme podrobně změřit.

Nejčastěji je bannerová reklama využívána v případě, kdy chcete zvýšit povědomí o vaší značce. I přes možnou nízkou míru prokliků je taková kampaň velmi mocná – máte-li totiž originální banner, lidé si vás zapamatují, aniž by na banner klikli. Naši grafici mají zkušenosti jak s velkorozpočtovými, tak s menšími kampaněmi, vytvoří pro vás jedinečnou reklamu nebo flashovou animaci, jejíž umístění vám domluvíme například u portálů Centrum, Seznam, Ringier, diit.cz, bydlimekvalitne, atd.

Ukázka našich bannerů:

Blogujeme!

nastavení PPC kampaní - vylučovací slova

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte zbytečně za to, že se dostanou na váš e-shop. Vhodně zvolená vylučující slova moh...

The Beatles: Jak se jimi inspirovat v obsahovém marketingu

Největší rocková kapela 20. století nás překvapivě může hodně poučit o tom, jak i dnes dělat efektivně dobrý obsahový marketing. Minimálně ve dvou aspektech....

chci jít na blog